Beantwoord

Interactieve tv werkt niet na stroomuitval

  • 12 september 2019
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

ze hebben gisteren de stroom uitgezet en sinds dien doet de tv het niet meer
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 september 2019, 10:55

Goedemorgen @mensie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zonder stroom kom je inderdaad niet erg ver.. Is inmiddels het stroom ook weer aangezet? Indien dat zo is en het werkt nog niet, dan raad ik aan om alles even uit de stopcontacten te halen (Experia Box en tv-ontvanger) en opnieuw even aan te sluiten. In ieder geval de tv-ontvanger even, indien de Experia Box het nu wel doet 😉

Mocht dit niet werken, dan kijk ik graag na of de tv-ontvanger nog wel werkt. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan controleer ik het een en ander en koppel ik dit terug.
Bekijk origineel

4 reacties

Ze? Uitgezet? Niet weer aangezet? Dan doet de TV, evenals andere elektrische apparaten, het natuurlijk niet meer. Graag wat meer info s.v.p.
Reputatie 7
Badge +8
Tja... Als het kastje geen stroom krijgt, dan doet ie het niet 😉
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @mensie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zonder stroom kom je inderdaad niet erg ver.. Is inmiddels het stroom ook weer aangezet? Indien dat zo is en het werkt nog niet, dan raad ik aan om alles even uit de stopcontacten te halen (Experia Box en tv-ontvanger) en opnieuw even aan te sluiten. In ieder geval de tv-ontvanger even, indien de Experia Box het nu wel doet 😉

Mocht dit niet werken, dan kijk ik graag na of de tv-ontvanger nog wel werkt. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan controleer ik het een en ander en koppel ik dit terug.
Reputatie 7
Badge +20
@mensie, heb je inmiddels weer stroom én diensten? Ik hoor graag van je!

Reageer