Beantwoord

Interactiever tv wordt tijdens het tv kijken opnieuw opgestart

  • 21 January 2019
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Zojuist werd tijdens het tv kijken de interactieve tv opnieuw opgestart. Dit voor de tweede keer in anderhalve week!
daardoor weer het einde van een programma gemist.
Zeeeeer irritant dat dit midden op de dag gebeurt en ook zo vaak vlak achter elkaar.
Plan dit soort zaken aub in de nachtelijke uren in!
icon

Beste antwoord door Marina_ 23 January 2019, 19:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dit heeft niets met "plannen" te maken, maar meer met een optredend probleem.
TV ontvangers worden 's nachts voorzien van nieuwe firmware tenzij de TV ontvanger 's nachts volledig uit gezet is. Er is op het moment echter geen sprake van een nieuwe firmware en het opnieuw opstarten van jouw TV ontvanger is dan ook vast een storing.

Welk type TV ontvanger heb je?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Ingrid2201, Dat lijkt mij ook behoorlijk irritant! Ook ik ben benieuwd welke tv-ontvanger je in gebruik hebt. Wil je eens proberen de software te verwijderen en opnieuw te installeren? Dan is het in ieder geval zeker dat het daar niet aan ligt. In dit topic kun je lezen hoe je dit kunt doen. Als dit niet werkt en de ontvanger start weer uit zichzelf opnieuw op, zou je dan je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)Dan ga ik opzoek naar een oplossing.
Reputatie 7
Badge +19
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!

Reageer