Beantwoord

interactievetv.nl werkt niet op chrome/edge/edge beta

  • 23 October 2019
  • 12 reacties
  • 452 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Wat is er aan de hand met interactievetv.nl  Sinds een aantal dagen werkt het niet meer met deze browsers.. BIj Google Chrome kan ik wel inloggen een programma kiezen maar dan blijft het zwart. Dit gebeurt ook bij Edge.

Bij Edge Beta (op basis van chromium) krijg ik wel beeld maar met de kreet “This license request URL has not been correctly configured”

 

Zoals ik al zei tot een paar dagen terug werkte het nog.. Nu heb ik maar firefox geinstalleerd en daar werkt het weer wel.????

 

 

icon

Beste antwoord door ducky019 31 October 2019, 18:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Ben ik de enige met het probleem??? 

Reputatie 7

Ik heb even op via Edge gekeken en ik ervaar geen problemen.

Ik heb even op via Edge gekeken en ik ervaar geen problemen.


Hallo @wjb , @ducky019 schreef dat hij een bêta-versie gebruikt en, zoals je weet, is dat geen stabiele omgeving.

 

Reputatie 7

Ik heb even op via Edge gekeken en ik ervaar geen problemen.

Hallo @wjb , @ducky019 schreef dat hij een bêta-versie gebruikt en, zoals je weet, is dat geen stabiele omgeving.

Dat schrijft @ducky019 helemaal niet.

Ik heb even op via Edge gekeken en ik ervaar geen problemen.

Hallo @wjb , @ducky019 schreef dat hij een bêta-versie gebruikt en, zoals je weet, is dat geen stabiele omgeving.

Dat schrijft @ducky019 helemaal niet.


Hallo @wjb , hij gebruikt inderdaad onder andere Edge Bêta.

Reputatie 7

Ik heb even op via Edge gekeken en ik ervaar geen problemen.

Hallo @wjb , @ducky019 schreef dat hij een bêta-versie gebruikt en, zoals je weet, is dat geen stabiele omgeving.

Dat schrijft @ducky019 helemaal niet.

Hallo @wjb , hij gebruikt inderdaad onder andere Edge Bêta.

Precies en dat is toch heel wat anders. :wink:

Reputatie 4
Badge +5

Ja @Jan-D  Edge Beta gebruik ik ook maar tot en met zondag heeft deze gewerkt… Chrome lag er vorige week al uit.. En ben er bewust van dat een beta versie niet stabiel is (daarom is het ook een beta-versie)

Ik help graag onze vrienden van microsoft, google, KPN  en andere firma's om goed software op de markt te zetten.

 

Nu werkt alleen nog firefox en eigenlijk wil ik die helemaal niet gebruiken.. Maar je moet wat. Ik vind het wel zeer vervelend.

Heb ondertussen al van alles geprobeerd, cache leeg gegooid, geschiedenis  etc etc.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @ducky019, welkom! Vreemd dat het niet werkt bij je! Ik heb net even gekeken en ook onder Chrome werkt het bij mij wel gewoon. Op welk apparaat maak je hier gebruik van? Heb je ook de mogelijkheid om het op een ander apparaat te testen via Chrome of Edge en zo ja, werkt het daarop dan wel? 

Reputatie 4
Badge +5

Hallo@ducky019, welkom! Vreemd dat het niet werkt bij je! Ik heb net even gekeken en ook onder Chrome werkt het bij mij wel gewoon. Op welk apparaat maak je hier gebruik van? Heb je ook de mogelijkheid om het op een ander apparaat te testen via Chrome of Edge en zo ja, werkt het daarop dan wel? 

@Marcia_  ik doe dit vanaf een PC. Android werkt het wel. Ga vanavond wel even kijken op de PC en laptop van mijn zoon.

Wordt vervolgd.. (Misschien herinstalleer ik Chrome wel)

Reputatie 5
Badge +4

Net getest op Chromium onder Linux, werkt niet, zwart vlak.

Daarna op Firefox onder Linux, kreeg prompt om DRM (Digital Rights Management) in te schakelen. Er werd een plugin geinstalleerd en ik kon kijken!

Lijkt dus op een DRM probleem, oplossing voor Chromium heb ik nog niet.

Reputatie 4
Badge +5

Door drukte niet eerder kunnen zoeken waar het probleem nu ligt.. Tot nu!

 

Ik denk dat het ligt aan een update van Chrome (weet alleen niet of het de laatste is of die diegene daarvoor).

Wat ik nu gedaan heb is chrome verwijderd, cache verwijderd. Vervolgens Chrome opnieuw gedownload en deze geinstalleerd. En voilá, ITV op de PC werkt weer??

Alles lijkt nu weer probleemloos te werken. 

 

Dus voor andere die he probleem ook hebben even de-installeren en chrome opnieuw downloaden en installeren en vervolgens moet het weer werken.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat goed om te lezen! Ik ben inderdaad benieuwd of dit voor anderen ook de oplossing is. Bedankt dat je het nog even liet weten! :-)