Beantwoord

Interactievetv op een chromebook

  • 7 February 2019
  • 3 reacties
  • 2418 keer bekeken

Wij kijken graag in het buitenland interactievetv via onze laptop die ik dan met een HDMI kabel doorstuur naar de tv. Nu wil ik een kleine notebook kopen om niet elke keer de grote laptop te hoeven meenemen. Ik kan een mooie chromebook kopen, maar iemand riep dat ik daar interactievetv niet op kan ontvangen. Klopt dat nog?

tweede vraag zou ik op een smart tv in het buitenland rechtstreeks interactieve tv kunnen ontvangen? Dan hoef ik ook geen notebook aan te schaffen, maar alleen een andere tv.

bij voorbaat dank!
anke
icon

Beste antwoord door Jordy_9393 7 February 2019, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey @Anke12, ik heb het net even voor je getest op een Chromebook. Interactieve TV is zonder problemen te bekijken via https://www.interactievetv.nl/. 😉
Top, dank je wel! Fijn zo'n snelle reactie!
groet
Anke
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Anke12, welkom! Je kunt het inderdaad gewoon op een chromebook kijken hoor, geen probleem! Het kan niet rechtstreeks op een smart tv, wel kan dit met behulp van een chromecast. Dan cast je het vanaf bijvoorbeeld je mobiele telefoon met een chromecast op de smart tv.