Beantwoord

interactive tv pakket ontvangen maar slechts een tv ontvanger

Badge
na de eerste problemen cq onduidelijkheden inzake harman karton wat voor ons niet schijnt te gelden wat nog altijd vaag blijft, kregen wij vandaag installatiepakket welke 27 dec geactiveerd wordt.

echter wij hebben pluspakket besteld met 9 maanden korting ivm black friday echter r zit maar een tv ontvanger bij wat kunnen wij nog meer voor onduidelijkheden verwachten dit kan toch niet

heb al gebeld daar geven ze aan dat niet duidelijk is wat er besteld us en buiten dit kunnen we pas na de installatie aansluiting op 27-12 de extra ontvanger bestellen, dit terwijl bij de aankoop in de kan win wel sittard werd aangegeven dat beide decoders worden aangesloten tot alles werkt vlas onze gegeven ook op 27 december dit moeten we eerst nog aanvragen blijkt nu, wat is dit onduidelijk zeg hier hebben wij geen zin in klantnummer is ******* wanneer worden we nou serieus genomen , en eens fatsoenlijk geïnformeerd zonder4 dat typewerk, dit is zo omslachtig voor ons.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 december 2018, 14:31

Hoi Versl1962, Marcia heeft al toegelicht hoe het zit met je speaker in dit topic. Als je er nog vragen over hebt, dan kun je jouw vraag nog aan Marcia stellen. Aan de hand van je gegevens zie ik dat je zojuist contact hebt gehad en dat jouw abonnement geannuleerd is. Hieruit trek ik de conclusie dat alles besproken is en je verder geen vragen meer hebt. Als dit toch het geval is, dan hoor ik het graag.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Versl1962, Marcia heeft al toegelicht hoe het zit met je speaker in dit topic. Als je er nog vragen over hebt, dan kun je jouw vraag nog aan Marcia stellen. Aan de hand van je gegevens zie ik dat je zojuist contact hebt gehad en dat jouw abonnement geannuleerd is. Hieruit trek ik de conclusie dat alles besproken is en je verder geen vragen meer hebt. Als dit toch het geval is, dan hoor ik het graag.

Reageer