Beantwoord

Interesse voor Pluspakket, maar een aantal zenders heb ik al!

  • 7 April 2021
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 1

Ons abonnement is “TFT Internet en Interactieve TV”.
Nu hebben we ook belangstelling voor een aantal zenders van het “Plus Pakket”.

Maar wanneer ik de lijst van dat pakket bekijk valt mij op dat een aantal zenders reeds in ons abonnement voorkomen. Waarom zouden we betalen voor extra’s die deels al in het abonnement zijn opgenomen?

icon

Beste antwoord door PeterG 8 April 2021, 12:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @janoniem 

Welke zenders heb je dan wel die volgens jou in het Pluspakket zitten? De zenders die in het Pluspakket zitten zijn:

Ik ben dan benieuwd welke van de zenders jij dan hebt. 🤔😉

Hallo @Dennis Schreve , zelf heb ik in het basispakket tevens 81, 85, 88 en 89 zitten als KPN-klant en ex-TFT-klant.

 

Reputatie 1

Ook hier deze 4 in het basis TFT abonnement.
Een aantal dagen geleden heb ik ook nog regelmatig naar Eurosport 2 gekeken, kanaalnummer weet ik niet meer. Die is nu verdwenen!

Die zenders zijn inderdaad pluspakketzenders.

Verder heeft het pluspakket ook een uitgebreid On Demand aanbod. Dat heb je nu niet.

Tot 1 maart zouden er 8 zenders uit het pluspakket doorgegeven worden bij het basispakket als compensatie voor het trage menu/gids. Het lukt kpn kennelijk moeilijk om ze er weer uit te krijgen. Inmiddels zijn i.i.g. 36 Eurosport 2, 71 C.C.extra en 83 Discovery Science en 51, 52 en 53 weer verdwenen voor basispakketkijkers.

Ik zie, als ik bij mijn moeders account spiek, inderdaad nog onterecht 81 npo politiek, 85 Animal Planet, 89 ONS (staat er sinds paar dagen ineens) erin staan.

Ander verhaal is 88 NPO 2 Extra. Die is door afspraken van de NPO met de providers tijdelijk in het basispakket. Dit i.v.m. ondersteunen cultuursector.

Reputatie 1

Ah, nu herinner ik mij dat bericht mbt compensatie. Ik zou zeggen, KPN steek niet te veel kostbare energie in het verwijderen van het “compensatie pakket”.