Beantwoord

internal-55 iTV app

  • 15 June 2019
  • 54 reacties
  • 12658 keer bekeken

internal-55 op mijn Ipad bij opstarten van de app. IOS 12.3.1.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 24 June 2019, 08:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

54 reacties

Helaas, ook ik kamp met de genoemde storing (internal 55) op mijn I-pad. Via de laptop lukt het wel
Wat voor oplossing is hier voor?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb precies hetzelfde. Wordt er moe van. Ik was in Spanje had goede WiFi en kon interactieve tv gewoon kijken. Ben terug slecht WiFi en code internal-55 en kan niks meer kijken.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Hepie73 en @Norah1967 en @Giesen. Dat lijkt mij ook irritant. We moeten uitzoeken waar dit precies fout gaat dus heb ik een aantal vragen voor jullie.

  • Welke versie van de iTV app staat erop?
  • Welke iPad gebruiken jullie?
  • Je ziet deze foutmelding gelijk bij het opstarten begrijp ik?
  • Zouden jullie hier screenshot van de foutmelding kunnen plaatsen?
  • Toevallig al een keertje de app verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd?
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Werkt weer! Bedankt.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Werkt weer! Bedankt.
Tof! Dat ging toch iets makkelijker dan ik had verwacht. Bedankt voor de reactie!
Ook ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het werkte weer 🙂 Top, Bedankt
Reputatie 7
Badge +25
Ook ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het werkte weer 🙂 Top, Bedankt
Dat hoor ik graag! Bedankt voor de terugkoppeling. Dan ga ik ervan uit dat dat ook daadwerkelijk de oplossing is.
Reputatie 4
Badge +5
Gisteren deze melding ook gekregen. De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Deze werkte toen weer.

Nu helaas weer dezelfde foutmelding .
Ik heb hetzelfde probleem, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dan werkt ie weer. Maar zodra ik hem afsluit en weer wil opstarten begint het weer. Ipad is up to date en de app ook
Bij mij exact het zelfde probleem. Na opnieuw installeren van de app werkt hij even, maar de keer erna weer foutcode-55 (op iPhone XR met iOS 12.3.1).
Wel typisch: ik heb gister contact met de klantenservice gehad en die geeft aan dat het een niet veel voorkomend probleem is.... terwijl ik hier toch heel wat anders lees
Reputatie 7
Badge +25
Het is, voor zover ik weet, geen veelvoorkomend probleem dus wat dat betreft ben ik het met m'n collega eens. Maar dat betekent niet dat er niets aan gedaan moet worden natuurlijk. Dan kom ik toch terug op m'n eerdere bericht:


  • Welke versie van de iTV app staat erop?
  • Welke iPad gebruiken jullie?
  • Je ziet deze foutmelding gelijk bij het opstarten begrijp ik?
  • Zouden jullie hier screenshot van de foutmelding kunnen plaatsen?

Ik neem dus aan de laatste versie van de app aangezien jullie 'm al opnieuw hebben geïnstalleerd. Ik lees een iPhone XR met iOS 12.3.1. Ik hoor graag ook de rest zodat ik dit naar de developers kan doorzetten.
Inderdaad, de laatste versie van de app (6.3.4) op een iPhone XR (iOS 12.3.1). En hierbij een screenshot.

Wat ik bij testen wel merkte is dat ik helemaal niet kon inloggen met mijn iTV abonnementsnummer en pincode. Dat was geblokkeerd zei de app. En met mijn KPN ID werkt het dus eenmalig.

Reputatie 7
@Paul_ Hier nergens last van!
Reputatie 7
Badge +25
Bedankt voor de info! Je hebt de update van gister dus inmiddels ook binnen (inloggen met Face ID etc.).

Als de andere het ook nog even willen doorgeven dan kunnen we op zoek naar een gemene deler.
IOS versie 12.3.1 en app versie 6.3.4

Reputatie 7
Badge +25
allemaal Apple apparatuur dus. Ik ervaar het zelf ook niet maar ik ga eens navraag doen. To be continued!
Misschien overbodig en heeft het er niks mee te maken, maar de afgelopen anderhalf tot 2 maanden moest ik ook steeds opnieuw inloggen, terwijl dit hiervoor nooit hoefde
Ook ik heb de afgelopen maanden telkens opnieuw moeten inloggen en heb nu ook na de update hetzelfde internal 55 probleem. Kpn wanneer komt de oplossing?
@keu had zelf ook een topic geopend, daar staan een aantal oplossing bij die voor mij helpen
heb hetzelfde probleem op mijn iPad. Elke keer na het programma er af gegooid en opnieuw geïnstalleerd te hebben,doet hij het weer. De dag daarna is het weer hetzelfde liedje.. wat moet ik doen om niet steeds dit programma opnieuw te hoeven te installeren.
Helaas heb ik hetzelfde probleem. Ook heb ik de app verwijderd en opnieuw geopend. Na 2 uur niet gebruikt te hebben, wilde ik mijn programma weer verder kjjken. Maar kreeg weer dezelfde foutmelding
Reputatie 7
Badge +11
Heb net ingelogd met abbo nummer en pincode en wonder boven wonder .... hij doet het. Paar keer afgesloten en opnieuw opgestart en blijft het doen. Hoef zelfs niet meer opnieuw in te loggen. Lijkt er op of er een fout in de combi KPN id en itv zit
Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/foutmelding-interactieve-tv-op-de-ipad-475020
Beste tycha, je hebt het inderdaad goed gevonden. Inloggen met abonnement nummer en pincode is de oplossing voor bovenstaand probleem. Bedankt!!!!
Reputatie 7
Badge +25
Hi allen! Als ik het goed begrijp is de oplossing voor dit probleem door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID. Zouden zoveel mogelijk mensen dit kunnen en willen bevestigen? Dan kunnen jullie weer tv kijken, en kunnen de developers specifieker op zoek gaan naar de oorzaak. Dank @Tycha!