Internet en tv in vakantiehuisje

  • 26 July 2020
  • 11 reacties
  • 829 keer bekeken

Ik heb Kpn combinatie abbonnement inter active TV bellen internet. Nu wil ik Internet en TV op mijn vakantie huisje kan dat? We hebben een Phillips tv uit 2013 die ook op internet kan aansluiten

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op het betreffende adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Er is geen internet. Niets dus moet internet en TV aansluiting hebben

En kiefst het huidige systeem van Kpn gebruiken.

Welk ik thuis heb. 

 

Hallo @Targeter heb je de internettest van @Joep1965 gedaan, wat kwam daar uit? Is op dat adres internet leverbaar?

Dat je daar geen internet hebt is duidelijk, maar via eerder genoemde link kun je zien of daar internet leverbaar is en zo ja, dan kun je het bij KPN bestellen.

Heeft de beheerder van het vakantiehuisjesterrein geen gasten-wifi?

 

 

Hallo @Targeter , dat is een mooi resultaat, dan kun je dus diensten bestellen bij KPN.

 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Targeter. Zoals je aan de reacties van Joep en Jan ziet is het mogelijk om een aanvraag te doen op het adres van het vakantiehuisje. Dat staat los van het abonnement wat je op jouw thuisadres al hebt, doordat het verschillende adressen zijn zullen het ook verschillende abonnementen zijn. Is het gelukt om daar een abonnement aan te vragen?

Met een TV uit 2013 zul je niet echt wat meer hebben aan het internet (Smart) gedeelte. Er is vrijwel geen app meer die dan nog ondersteund zal zijn.

Hier ook een Philips uit 2013. Die heb ik een jaar geleden al ontkoppeld van het internet.

Hartelijk dank voor alle hulp. We wachten nog even om een totaal nieuw abonnement aan te gaan omdat we er na september een hele tij niet zijn. Misschien alleen internet, en dan online via computer TV zien via hdmi op het TV scherm. Volgend jaar opnieuw bekijken. Alvast bedankt.

Reputatie 7

Dat lijkt me prima inderdaad, om het nu al af te sluiten als je er niet zoveel bent is ook zonde natuurlijk. Als je de iTV inloggegevens van het thuisadres gebruikt kan je daarmee ook op dat adres inloggen inderdaad. Op die manier kan je een extra tv-ontvanger daar uitsparen. Via iTV Online zijn niet alle zenders beschikbaar, je kunt op deze pagina kijken welke wel en niet, door een vinkje te zetten bij "Online tv-kijken (onderweg)”.