Beantwoord

Investigation Discovery op TV

  • 7 July 2020
  • 9 reacties
  • 1203 keer bekeken

Kan op mijn tv geen id tv ontvangen maar wel via itv app is het ook mogelijk dat ik het ook op tv kan ontvangen 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 8 July 2020, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Investigation Discovery (ID) zit in het basispakket op nummer 21.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Wilmavanhest en welkom op het forum! 

Investigation Discovery (ID) zit in het basispakket op nummer 21.

Heb je hiermee het kanaal kunnen vinden? Ik ben benieuwd of het gelukt is. 🙂

Nee helaas niet gelukt! kan geen kanaal 21 ontvangen  

 

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, dat is gek. Wat gebeurt er als je naar kanaal 21 gaat? Gaat hij naar het volgende kanaal of krijg je een foutmelding in beeld? Of gebruik je misschien Digitenne? 

Mocht het iTV zijn, wil je dan controleren of het zender niet verborgen staat?

Reputatie 7
Badge +25

We hebben niets meer van je gehoord @Wilmavanhest dus ga ik ervan uit dat het inmiddels is gelukt. Anders weet je ons te vinden!

Ik heb dus hetzelfde probleem. Vd week omgezet naar glasvezel, en ID is gewoon verdwenen. Staat niet verborgen, heb geen kinderslot ect.?? 

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb dus hetzelfde probleem. Vd week omgezet naar glasvezel, en ID is gewoon verdwenen. Staat niet verborgen, heb geen kinderslot ect.?? 

@DP82: Wat gebeurt er zodra je naar zender 21 gaat? Springt ‘ie dan gewoon naar de eerste volgende? Maak je wellicht gebruik van een eigen zenderlijst waar ID niet in staat?

TV springt over naar 22. Wat bedoel je met eigen zenderlijst? Ik heb de fabrieksinstellingen ook gereset. 

Reputatie 7
Badge +25

TV springt over naar 22. Wat bedoel je met eigen zenderlijst? Ik heb de fabrieksinstellingen ook gereset. 

Ik neem aan dat je de iTV diensten via KPN hebt lopen, toch? Heb je inmiddels al het nieuwe menu? Dan kun je gewoon naar Menu - Instellingen - Zenderlijsten. Kies daar voor ‘Alle zenders’, en dan zou 21 er gewoon tussen moeten staan. Als je nog het oude menu hebt klik hier.