Beantwoord

Invoeren abonnementsnummer en pincode lukt niet

  • 3 March 2019
  • 10 reacties
  • 1698 keer bekeken

Badge
En als al die codes niet werken... wat dan? Ook wij hebben het model hitachi 32HB4T62. Ik kom bij het installeren van het kastje niet voorbij het menu om het abonnementnummer en pincode in te voeren omdat de afstandbediening niet werkt... (hoe) kunnen we toch tv ontvangen? Wie helpt? :)

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 March 2019, 19:40

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Patricia_78. Welkom op het KPN Forum! Gebruik je de witte afstandsbediening om het abonnementsnummer en pincode in te voeren? Het zou kunnen dat het niet lukt om de televisie te koppelen aan de witte afstandsbediening, maar ondanks dat zou het wel mogelijk moeten zijn om met deze afstandsbediening het abonnementsnummer en pincode in te voeren? Heb je al de batterijen al vervangen?
Badge
HI Vikash,
Dank je wel! Ik gebruik idd de witte kpn afstandbediening. Op een andere tv (met ander kastje) lukte dit wel. Ook wisselen van afstandbediening werkt niet.
Het balkje om de code in te voeren is groen, maar er komen geen cijfers in beeld. Batterijen zijn vervangen 😉
Reputatie 7
Badge +21
Wat vreemd dat de afstandsbediening niet werkt op de nieuwe tv-ontvanger. Ik ben er benieuwd wat er gebeurd al je de tv-ontvangers met elkaar omruilt. Op deze manier kunnen we erachter komen of het probleem in de afstandsbediening zit of in de tv-ontvanger.
Badge
Zoals besproken de kastjes omgewisseld. Helaas werkt het nieuwe kastje ook niet op de tv waar een werkend (oud) kastje aan zit. De afstandbediening werkt hier wel.
Hopelijk kunnen we een nieuw kastje ontvangen en werkt alles naar behoren daarna!

Dank voor je snelle reactie(s). Groet, Patricia
Reputatie 7
Badge +21
Ik zal ervoor zorgen dat de tv-ontvanger wordt omgeruild. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan kan ik de omruil in gang zetten. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Badge
Ik heb alles aangevuld! Nogmaals dank.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist de omruil in gang gezet. Woensdag 6 maart, na 14.30 uur, kan je de ontvanger omruilen op het servicepunt (Jumbo, Hoog Maanen 45)bij jou in de buurt. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Laat je mij weten of de nieuwe ontvanger het probleem heeft verholpen?
Reputatie 7
Badge +21
@Patricia_78 Heb je de nieuwe ontvanger al aangesloten? Ik ben erg benieuwd of het gelukt is om deze nieuwe tv-ontvanger te activeren.
Badge
Hi! Zojuist de ontvanger aangesloten en alles werkt nu. Dank voor je hulp en snelle actie 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het probleem is verholpen met een nieuwe tv-ontvanger. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan weet je ons te vinden. Graag gedaan en veel kijkplezier toegewenst! 😉

Reageer