Beantwoord

Ipad ITV beamer

• 24 maart 2015
  • 4 reacties
  • 594 keer bekeken

Ha mede forum bezoekers,

Ik heb sinds kort een beamer aangesloten op m'n Ipad. De verbinding gaat via een 30 Pins --> VGA koppelstuk voor de ipad4. Alleen als ik nu tv wil kijken via ITV app, dan krijg ik wel het beeld van de lay-out van ITV zelf, maar ik kan geen tv kijken. De app zegt dan dat het tijdelijk niet beschikbaar is. Als ik de Ipad ontkoppel van de beamer kan ik wel weer tv kijken.

Met een laptop lukt het wel om via die manier tv te kijken. Weet iemand toevallig of de Ipad4 hier niet geschikt voor is? of dat het een bugje is in de app van ITV ?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Koen_1 27 maart 2015, 13:56

Goedemiddag Nstrijbosch,

Lastig dat het niet lukt om via je iPad beeld vanuit de iTV app op je beamer te krijgen!

Wordt video output van andere apps wel weergegeven op je beamer? Ik vermoed dat de oorzaak DRM is. Zie ook dit topic, en eventueel deze website voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Nstrijbosch,

Lastig dat het niet lukt om via je iPad beeld vanuit de iTV app op je beamer te krijgen!

Wordt video output van andere apps wel weergegeven op je beamer? Ik vermoed dat de oorzaak DRM is. Zie ook dit topic, en eventueel deze website voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bedankt voor je reactie Koen. Ik kan alles via de beamer kijken, behalve kpn iTV. Via de pc lukt het wel. Dus voorlopig doe ik het zo wel.
Goedemiddag,

Ik heb zojuist geprobeerd om mn ipad2 dmv 30 pins - HDMI aan te sluiten op mn beamer. Ik kom in de ITV app, maar als ik op play druk dan gebeurt er niets..

Is dit de HDCP? Of kan het iets anders zijn?

Mvg Jouk Pols
Reputatie 7
Badge +10
Ha @jpols, welkom hier! Het antwoord van Koen, eerder in dit topic gegeven, is ook relevant voor jouw vraag. Ook al zou de HDCP in orde zijn, dan heb je alsnog te maken met DRM 🙂 Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust!

Reageer