Beantwoord

Irritante tikken in geluid youtube app

  • 20 March 2019
  • 4 reacties
  • 762 keer bekeken

Badge
Het geluid van de youtube app zitten tikken in. Heb alles geprobeerd tv decoder resetten en nieuwe software erop zetten heeft allemaal niks geholpen. De youtube app op de tv is gewoon nog niet optimaal en dat begrijp ik niet want op alle andere aparatuur die ik heb werkt het wel maar ik vind het fijn de app van kpn te gebruiken. Heb de decoder direct op de tv aangesloten en ook op mijn receiver maar allebei werkt niet.
icon

Beste antwoord door Joran 21 March 2019, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Dit komt ook voor in de Netflix app
Reputatie 7
Badge +28
Hoi tedel, welkom! Dit is helaas een bekende storing die lastig blijkt om op te lossen. Zoals Maximus aangeeft doet dit probleem zich ook voor bij Netflix. Er wordt gewerkt aan een oplossing maar hiervoor is ondersteuning nodig van de fabrikant van de TV-ontvangers en van beide partijen (Google/Netflix). Wanneer het probleem is opgelost is daarom niet te zeggen. Wel zijn we er nog druk mee bezig en hoop ik dat het niet te lang meer duurt.

Aankomende week wordt een update uitgebracht die mogelijk al wat verbetering biedt. Zie ook Update voor iTV-ontvangers december 2018 [7.3.60_1] | KPN Community.

Hallo ,we zijn volgens mij een jaar verder , maar helaas zijn de irritante tikken er nog steeds , zowel bij Youtube als Netflix . 

is hier nog steeds geen oplossing voor dan ??

 

Probleem bestaat nog steeds, via HDMI is het minder erg dan via een optische connectie (versterker en kabel hoogwaardig). Ik heb rondom dit probleem veel kruislings getest. Mijn voorlopige conclusie, de HD ontvangers van KPN zijn van inferieure kwaliteit.