Beantwoord

Is de V10A wel het goede modem voor mij?

  • 24 January 2019
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

In het verleden heb ik thuis ISDN gehad, wat daarna via een splitter omgezet is naar Internet.
Nu heb ik nog een V8 modem met achterop (ISDN), al eerden een V10 gekregen maar die werkte niet omdat het voor analoog was.
Dus daarom deze vraag voordat ik alles los koppel.

Alvast bedankt

B.Janssen
icon

Beste antwoord door bjl.jans 25 January 2019, 17:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi B, welkom hier. Ik weet natuurlijk niet het fijne ervan, ik verwacht echter geen complicaties. Heb jij specifiek een paar voorbeelden van wat er eventueel mis zou kunnen gaan met de V10? Ik denk graag met je mee. 🙂
Hallo Alex alvast bedankt voor het mee denken. Vandaag alles omgezet en alles werkte direct, Top dus. Maar via 192.168.2.254 in het modem komen Ho maar. V10A aangesloten en vraagt om een wachtwoord. Oude wachtwoord gebruikt uit V8 niet, andere ook niet dus na 5x kun je 1 uur je modem niet benaderen. Balen dus, via de kpn chat erachter gekomen dat achterop het modem een kaartje zit die je moet verwijderen en daarachter zit je inlogcode. Heel eenvoudig maar voordat je het in de gaten hebt ben je een halve dag verder. Dus hopelijk hebben andere hier baat bij en kunnen het eerder oplossen dan mij.
Reputatie 7
Badge +24
Het is inderdaad zo dat je een nieuw wachtwoord krijg bij een nieuwe modem. Dankjewel voor je feedback hier, daar hebben andere meelezers ook wat aan. 🙂