Beantwoord

Is deep state uit het pakker gehaald?

  • 1 January 2019
  • 5 reacties
  • 270 keer bekeken

Is deep state uit het pakker gehaald? Zo ja, komt deze mogelijk weer terug?
icon

Beste antwoord door Nadia 9 January 2019, 11:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hello Vakker, welkom op het KPN forum. Is dat een aanrader? We hebben in december weer nieuwe series toegevoegd aan Pluspakket On Demand;The Girlfriend Experience, Vikings en The HandmaidsTale! Allen zeer de moeite waard om te kijken.
Mogelijk is de licentie van Deep State verlopen. Op het vorige Interactieve TV platform kon je zien tot wanneer een film/serie in pakket te zien is. Dit is helaas door de nieuwste update er uitgehaald 😞 Ik ga het intern voor je navragen. Ik kom er nog op terug!
Dank je Nadia. Ben benieuwd naar je volgende bericht.
Reputatie 7
Hey Vakker, daar ben ik weer! Helaas met slecht nieuws. De licentie van Deep State verliep op 31 december. Wij hadden de rechten voor deze content van 8 juni t/m 31 december 2018 gekocht. Jammer 😞 Nog geen nieuws of we dit weer gaan inkopen. Als dat wel gebeurt weet ik je te vinden, dan plaats ik een newsflash in dit topic 🙂
Ok, vervelend dat het verlopen is. Dank je wel voor de reactie. Gr
Reputatie 7
Graag gedaan Vakker! We voegen maandelijks nieuwe content toe aan het Pluspakket, in het Sticky Topic: Alles over het Pluspakket On Demand houdt Paul iedere maand de gebruikers op de hoogte van de nieuwste series en films! Ook laat 'ie weten als er binnenkort series komen te vervallen. Dus mocht je nog een nieuwe serie zoeken, daar vindt je veel tips 🙂

Reageer