Beantwoord

Is het mogelijk om de tv ontvanger aansluiten op de draadloze wifi versterker?

  • 26 November 2019
  • 9 reacties
  • 25253 keer bekeken

Op dit moment heb ik de tv ontvanger op de slaapkamer boven aangesloten op een tp-link range extender. Echter krijg ik dan regelmatig de foutcode dat de ontvanger niet kan opstarten en wanneer ik die dan mee naar onder neem en met de kabel op de experia box aansluit en daar laat opstarten kan ik hem weer boven op de range extender aansluiten en dan werkt hij weer een tijdje. Dit is niet ideaal dus vroeg ik mij af waaraan dat ligt, zal het beter werken met de draadloze wifi versterker van kpn? 

 

Ik ga liever geen kabels naar boven trekken en de draadloze verbindingset is geen optie omdat ik dat al eens geprobeed heb maar dat werkt niet bij ons stroomnetwerk.

 

Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door PeterG 26 November 2019, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Nee, dat kan niet. Via wifi wordt niet ondersteund i.v.m. storingsgevoeligheid.

Echter: uitgevist door een medeforumgebruiker (er is echter geen support op)

Als je een Samsung tv of LG tv hebt niet ouder dan bouwjaar 2017 dan kun je kijken m.b.v. de ITV TV-app. De tv kan je via wifi verbinden. :wink:

Bedankt voor je antwoord. Vreemd dat het wel een soort van werkt dan, ik ga die instellingen van JustOleg eens proberen. De tv is ouder helaas. trouwens wel stom dat dat niet ondersteund wordt, alsof die draadloze verbindingsets niet storingsvrij zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Ja... juist omdat KPN weet dat draadloos tv kijken niet altijd goed stabiel werkt, ondersteunen ze het niet. Sraadl9ze verbindingsets verkopen ze dan wel, maar als dat niet werkt, dan heeft u pech en helpen ze je ook niet verder.

Reputatie 7
Badge +24

Een andere optie is trouwens kijken via chromecast. Maar daarvoor moet je ook wel fatsoenlijk wifi hebben.

Hoi @Xavier Hartmann . Welkom op het forum.

Ik kan er niet zoveel aan toevoegen. Helaas werkt dat dus niet (goed). Een DVS is ook niks, lees ik uit je bericht. 

Dan vrees ik dat ik geen opties heb :(

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Zou je de tv ontvanger wel goed kunnen gebruiken als je hem bedraad op de kpn super WiFi pod (die bedraad op de router zit) aansluit?

thx!

Zou je de tv ontvanger wel goed kunnen gebruiken als je hem bedraad op de kpn super WiFi pod (die bedraad op de router zit) aansluit?

thx!

Hallo @Martijn39 de tv-ontvanger kan alleen maar bedraad aangesloten worden, verder is het gewoon een kwestie van proberen en kijken of het goed werkt.

 

Zou je de tv ontvanger wel goed kunnen gebruiken als je hem bedraad op de kpn super WiFi pod (die bedraad op de router zit) aansluit?

thx!

Om een antwoord op je vraag te geven is ja 

De zwarte super wifi 2 heeft juist 2 rj45 poorten om hier een tv ontvanger op aan te sluiten 

Vanaf de experiabox/box 12 een netwerk kabel naar de super wifi 2 en van de super wifi 2 een netwerk kabel naar de tv ontvanger is geen enkel probleem 

 

Â