Beantwoord

iTV 12V adapter defect

  • 15 June 2019
  • 7 reacties
  • 227 keer bekeken

De 12V Adapter van één van mijn iTV ontvangers is defect. Ontvanger is een Arris VIP2952 V2. Hoe kom ik aan een vervanger?

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 June 2019, 16:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag Beriwens u kunt ook gratis bellen kpn 0800 0402dan komt het zeker goed 😉👍
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Beriwens. Welkom op het forum. Je kan hiervoor bellen met onze klantenservice, zoals cornelis48 al aangeeft. Ik kan jou wel ook verder helpen natuurlijk. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
Hi. Gegevens toegevoegd. Volgens mij staat de overeenkomst op naam van mijn vrouw.
Dank je voor de hulp.
MVG
Reputatie 7
Badge +21
@Beriwens Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zal een nieuwe stroomadapter toesturen. Binnen twee werkdagen heb je deze stroomadapter in huis.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je inmiddels weer tv kan kijken. Anders weet je ons te vinden!
Hi Vikash. Ja het werkt . Bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het weer werkt. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer