Beantwoord

itv online inloggen werkt niet

  • 12 November 2019
  • 4 reacties
  • 253 keer bekeken

Ik wil graag in logen maar dan krijg ik een melding van dat hij niet gekopelt is wat moet ik hier mee doen 

Met vriendelijke groet menno

icon

Beste antwoord door Jiske_ 19 November 2019, 09:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Menno935 KPN ID is één veilige inlog waarmee je altijd en overal toegang hebt tot al je KPN diensten zoals MijnKPN, KPN Veilig en Interactieve TV. Je kan in 3 stappen een KPN ID aanmaken:

 

 

 

Als je dit hebt gedaan kan je inloggen via de website, als je dan je abonnement eraan koppelt via producten koppelen kan je deze inlog gebruiken om interactieve televisie online te kijken. 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Menno935! Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Als ik het product wil koppelen krijg ik steeds dit waar door ik de kpn itv app niet in kan

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Menno935, als je mobiele nummer niet bij KPN zit kan je deze ook niet koppelen! Je kan kiezen voor producten en dan vast, dan kan je het thuis abonnement koppelen. Als je die koppelt kan je met je e-mail adres + wachtwoord inloggen in de ITV app en online tv kijken. De afbeelding heb ik verwijderd omdat je mobiele nummer hierin staat. 

Reageer