Itv

• 30 maart 2013
  • 3 reacties
  • 6420 keer bekeken

De laatste tijd komt het bij mij regelmatig voor, met name in de avonduren, dat het beeld stil gaat staan  met de mededeling "geen zenderontvangst". Advies daarbij is naar de volgende zender te zappen en weer terug. Als ik dat doe gaat beeld op helemaal  zwart en ontvang ik niets meer, naar welke zender ik ook ga. Na enige tijd komt beeld weer terug om niet lang daarna weer stil te gaan staan en te verdwijnen. Soms duurt het lang voordat ik weer beeld krijg en soms kort. Ook gebeurd het dat het even knettert voordat ik de foutmelding krijg en het beeld stil gaat staan.  Bijzonder irritant als je naar een uitzending te kijken. Wat is hiervan de oorzaak en wat is er aan te doen? Mijn ontvanger is de VIP1963 en ik heb geen draadloze verbindingsset.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste Maxim,

Heb je verder ook problemen met langzaam, of verbrekend internet? Het probleem kan er namelijk op wijzen dat het een bandbreedte probleem is. Wat je overigens eerst eens zou kunnen proberen is het resetten van de ontvanger.

Blijft het probleem terugkomen, dan ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer. 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Beste Jeroen,

Op 2 april heb ik gereageerd op jouw mail.

Ik was benieuwd naar jouw reactie op mijn antwoordmail.

Met vriendelijke groet,

Max Haven

Jeroen_ schreef:
Beste Maxim,

Heb je verder ook problemen met langzaam, of verbrekend internet? Het probleem kan er namelijk op wijzen dat het een bandbreedte probleem is. Wat je overigens eerst eens zou kunnen proberen is het resetten van de ontvanger.

Blijft het probleem terugkomen, dan ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer. 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Beste Jeroen,

Ik heb je de gevraagde gegevens al toegestuurd. Ben benieuwd naar jouw reactie.

Met vriendelijke groet,

MaxHaven 

Reageer