Beantwoord

iTV afnemen zonder internet van KPN

• 10 juli 2019
  • 29 reacties
  • 878 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +31
@Nick83
Alleen Canaldigitaal heeft in "Bomvol" Fox Sports 1. De overige zenders daarvan zijn niet beschikbaar.
Voor Ziggo Sport is het mogelijk om via internet te abonneren (Ziggo Sport GO, rechts op de pagina). Daar is geen 'vaste' provider voor nodig.
Reputatie 7
. . . Mocht het geen glasvezel worden dan krijgen we een kastje aan de muur dat via straling gaat.Daar mee bedoel zws dit :
https://www.youtube.com/watch?v=iZ1CDlqNn-A
Het laatste (moeilijke) stukje via een zender, hoeft niet mis mee te zijn.

Dat lijkt dan dus gewoon 4G te zijn. Vraag is of die 100Mbps gegarandeerd zal worden, er wordt niet voor niet gesproken over een snelheid tot 100Mbps.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Hillep, Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Hopelijk heb je nog iets gehad aan bepaalde informatie die in dit topic wordt genoemd. Mocht je er later nog vragen over hebben, kun je ons altijd weer een bericht sturen.
Ja ik weet ook wel dat er mogelijkheden zijn met chromecast ofzo. Maar dat is allemaal veel te moeilijk. 's Avonds op de bank wil je gewoon zappen met de afstandsbediening en verder geen moeilijk gedoe.
ik zie hier nog wel eens hoe moeilijk het kan zijn vreemde smart devices die met onze smart tv willen verbinden blijkbaar de naam (voor zover instelbaar) van hun eigen chromecast niet weten.

Reageer