Beantwoord

iTV afnemen zonder internet van KPN

  • 10 July 2019
  • 31 reacties
  • 3488 keer bekeken

Kan ik ook alleen een interactieve televisie abonnement nemen zonder internet?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nick83 10 July 2019, 21:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Ik heb het niet zo op die apps. Als je tv wat ouder word, dan vervalt op een gegeven moment de ondersteuning en werkt de nieuwste versie niet meer.

Stel ik koop nu een smart tv, installeer de NLziet app, wie garandeert mij dat ik op deze tv over 20 jaar nog steeds de dan meest recente versie van deze app kan draaien?

Bij KPN met los kastje blijf je gewoon bij. Door de jaren heen een enkele keer het kastje omruilen en ook al is je tv 20 jaar oud, het werkt gewoon.

Ik heb hier 2 tv's staan die beide niet smart zijn. Doen het prima. En over 5 jaar hoogstwaarschijnlijk nog steeds prima. Als ik zou willen overstappen naar bijv. NLziet, dan zou ik dus met goed fatsoen 2 nieuwe tv's aan moeten schaffen. En deze dan maar gewoon wegknikkeren. Ik zit daar heel niet op te wachten.

Ik ja ik weet ook wel dat er mogelijkheden zijn met chromecast ofzo. Maar dat is allemaal veel te moeilijk. 's Avonds op de bank wil je gewoon zappen met de afstandsbediening en verder geen moeilijk gedoe.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Hillep, Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Hopelijk heb je nog iets gehad aan bepaalde informatie die in dit topic wordt genoemd. Mocht je er later nog vragen over hebben, kun je ons altijd weer een bericht sturen.
Ja ik weet ook wel dat er mogelijkheden zijn met chromecast ofzo. Maar dat is allemaal veel te moeilijk. 's Avonds op de bank wil je gewoon zappen met de afstandsbediening en verder geen moeilijk gedoe.
ik zie hier nog wel eens hoe moeilijk het kan zijn vreemde smart devices die met onze smart tv willen verbinden blijkbaar de naam (voor zover instelbaar) van hun eigen chromecast niet weten.
Galdor68 schreef: En IPTV aanbieders (legale) zijn er niet meer met het stoppen van Knippr.
Waar bazeer je dat op? Ik noem er nou net twee, legale, die n.b. beiden in de quote staan: de Canaldigitaal-app. Apart op te abonneren. En nog NLziet, toch echt ook een IPTV aanbieder.

@PeterG de reden waarom NLziet in mijn ogen geen volwaardige IPTV aanbieder is zoals CD inderdaad wel is baseer ik naast wat ik eerder noem ook op de normen vanuit de media regelgeving dat wou ik bij deze ophelderen.
Het is wel een legale alternatieve dienst geen volwaardige aanbieder zoals alle overige.
https://www.cvdm.nl/toegankelijkheid-programmas/

Of maak kpn tv gewoon met wifi net als ziggo box

Dan hoeft geen kabel nodig makkelijker dan kabel

Want internet kabel wel lastig in huis maken met kabel maar wifi is makkelijker probeer dat voor kpn tv

Â