Beantwoord

iTV afstandsbediening defect

• 12 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

De ITV afstandsbediening werkt niet meer (batterijen zijn vervangen, reset, etc.). Nieuwe bestellen met kortingscode AB2017 werkt niet.
Graag een nieuwe afstandsbediening opsturen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 augustus 2018, 13:29

Goedemiddag DvSoelen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je niet optimaal gebruik kan maken van je afstandsbediening. Doet hij echt helemaal niks meer? Of doen bepaalde knoppen het niet? Dat is nog wel even van belang om te weten, wil je dit nog even terugkoppelen? Mocht hij het helemaal niet meer doen kan ik een nieuwe voor je aanvragen, de kortingscode werd misbruikt en is daarom niet meer actief.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag DvSoelen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je niet optimaal gebruik kan maken van je afstandsbediening. Doet hij echt helemaal niks meer? Of doen bepaalde knoppen het niet? Dat is nog wel even van belang om te weten, wil je dit nog even terugkoppelen? Mocht hij het helemaal niet meer doen kan ik een nieuwe voor je aanvragen, de kortingscode werd misbruikt en is daarom niet meer actief.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi DvSoelen, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je nog steeds problemen met je afstandsbediening en een nieuwe nodig?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen DvSoelen, bedankt voor je reactie. Ik heb je een nieuwe opgestuurd, deze kan je uiterlijk dinsdag in de brievenbus verwachten! Veel succes ermee 😉
Hallo Susan, de afstandbediening doet het meer niet dan wel. Regelmatig 10 keer op een knop drukken voordat het signaal wordt ontvangen.

Reageer