Beantwoord

ITV app

• 11 juni 2018
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Goedenavond,
Ik wil even kwijt dat de nieuwe ITV app slechter is dan de vorige. Tijdens tv kijken blijft het beeld regelmatig stil staan en gaat hij laden. Mijn WIFI verbinding is gewoon goed. Bij Netflix namelijk nooit problemen. Het probleem gebeurt op onze nieuwe Lenova tablet en op onze vrij nieuwe Lenova windows tablet.
Met de vorige ITV app eigenlijk vrijwel nooit problemen gehad. Zou fijn zijn als de app stabieler wordt.
Op deze manier is het geen toegevoegde waarde....
icon

Beste antwoord door Erik_ 15 juni 2018, 16:47

Hoi yeszeb, welkom op het forum, dank je voor de feedback. De nieuwe app werkt nog niet helemaal vlekkeloos op een aantal apparaten. Waaronder ook Lenovo. Hier wordt door ons hard aan gewerkt maar wanneer dit met zekerheid is opgelost is nog niet te zeggen. Ik kan je op dit moment dan ook alleen maar vragen af te wachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Het is te hopen dat ze het snel oplossen. Eerst die wifi problemen met de Experia box en nu een waardeloze itv app. Het is geen reclame voor KPN....
Misschien dat ze de oude app ook weer beschikbaar kunnen stellen om zo klanten tevreden te houden. Ik zou toch graag het wk op mijn tablet kunnen kijken...
Reputatie 7
Badge +27
Hoi yeszeb, welkom op het forum, dank je voor de feedback. De nieuwe app werkt nog niet helemaal vlekkeloos op een aantal apparaten. Waaronder ook Lenovo. Hier wordt door ons hard aan gewerkt maar wanneer dit met zekerheid is opgelost is nog niet te zeggen. Ik kan je op dit moment dan ook alleen maar vragen af te wachten.

Reageer