Beantwoord

ITV app

  • 15 March 2019
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5
Hallo allemaal.
Ik zit er weer over te denken om weer terug te gaan bij KPN met tv en internet.
Ik heb wat vragen over de itv app. De Chromecast functie werkt dat goed? Ik wil op de slaapkamer onbekabeld kijken dus zou fijn zijn als dat stabiel is.
Verder ben ik veel in Belgiƫ voor werk. Zit er beperkingen op om daar te kijken met de app? Heb ooit eens gelezen 4 maanden. Is dat nog steeds zo? Daar kom ik overheen ben ik bang voor.
Dankjewel voor de antwoorden

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 March 2019, 16:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Meneertje van der Meertje. Wat leuk om te lezen dat je overweegt om terug te komen naar KPN. Goed dat je deze vragen hier stelt. Deze vragen zijn al uitgebreid beantwoord in deze topics: "De nieuwe iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning" en "TV kijken in de hele EU via de iTV app van KPN". Het is mogelijk om om via Chomecast TV te kijken, je hebt hier wel een goede internetverbinding voor nodig. Het is mogelijk om de iTV app te gebruiken in het buitenland (binnen de EU) voor een maximale periode van 4 maanden. Mocht je toch nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je. Ik help je graag verder.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Reputatie 5
Badge +5
Ja hoor abbonement gaat april in.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed! Alvast welkom bij KPN. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer