Beantwoord

iTV app 6.5.5 wil sommige zenders niet casten

  • 21 December 2019
  • 9 reacties
  • 214 keer bekeken

Na de recente update van de itv app (6.5.5) kun je sommige zenders (wo fox sports 2 en 3) niet meer casten. Zowel niet met de ipad, iphone als met een android apparaat. Het probleem is hetzelfde als hierboven: groen cirkeltje gaat draaien maar het eindigt dan weer met het beeld “klaar om te casten”. Op je apparaat zelf kunnen deze zenders wel worden afgespeeld. Graag dus een oplossing hiervoor.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

icon

Beste antwoord door Brof 11 January 2020, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hier zelfde probleem @ kpn hoe kan dit ?

Hier ook zelfde probleem. Erg vervelend

Reputatie 7

Met welke zender(s) ervaren jullie dat probleem?

Voor zover ik nu gekeken heb is het in ieder geval Fox sport 2 en 3 Fox sport 1 en 4 doen het wel. 

Reputatie 7

Ik heb geen FOX Sports abonnement dus kan ik helaas niet controleren of ik met mijn tablet hetzelfde ervaar.

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, welkom hier. 

Toevallig zag ik een ander topic met een melding over het casten van FOX zenders. Ik ga dit doorzetten naar onze technische mensen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi, als het goed is zou het nu moeten werken. Zouden jullie dit willen checken en hier bevestigen? Anders ga ik de technische mensen weer lastigvallen. ;) 

Beste Alex,

beter laat dan nooit: na de recente update werkt alles weer. Dank dus voor het doorsturen naar de technische mensen.

Reputatie 7
Badge +24

Beste Alex,

beter laat dan nooit: na de recente update werkt alles weer. Dank dus voor het doorsturen naar de technische mensen.

Fijn, dankjewel ook voor de terugkoppeling hier. :)