Beantwoord

iTv app android werkt niet

• 2 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 263 keer bekeken

Sinds de app geüpdatet is, niks als drama. Nu werkt deze helemaal niet meer.
Word er een beetje moedeloos van "Oeps er is iets verkeerd gegaan" of "kan de video niet laden"
Ik gebruik een ASUS tablet met Android 7.0. De Wifi werkt goed.
Mijn andere tablet draait nog de oude versie en daar heb ik geen problemen mee.
KPN ontken jullie slecht werkende app niet, maar doe er iets aan.
Probeer je niet te verschuilen achter een slechte Wifi of niet goed werkende tablet, dat is namelijk het probleem niet.
Het forum staat er vol mee, doe er dan iets mee.
icon

Beste antwoord door wjb 2 oktober 2018, 21:13

Jouw Asus tablet heeft een chipset van MediaTek en daar zijn nog altijd problemen mee.
KPN heeft aangegeven dat dit probleem met de eerstvolgende update verholpen zal zijn.
Die update wordt deze maand verwacht.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Jouw Asus tablet heeft een chipset van MediaTek en daar zijn nog altijd problemen mee.
KPN heeft aangegeven dat dit probleem met de eerstvolgende update verholpen zal zijn.
Die update wordt deze maand verwacht.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Hans. Ik zal echt niet ontkennen dat de iTV app niet goed werkt op apparatuur met een Mediatek chip (wat er nog best veel zijn). En de oplossing voor dat probleem laat ook echt lang op zich wachten dus ik begrijp de frustratie heel goed. Dit staat ook helemaal los van WiFi, of internetsnelheid. Zoals wjb al aangeeft komt er binnen afzienbare tijd een update voor de app, en zal daar de oplossing in zitten voor Mediatek. Ik hoop dat je dan normaal gebruik kan maken van de app.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen reactie meer van je gezien Hans dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Hallo Paul,
Eindelijk iemand die het probleem goed heeft uitgelegd. Hier kan ik iets mee.
Dus we wachten nog maar even af wanneer de oplossing komt.
Reputatie 7
Badge +24
Zodra de update beschikbaar is zal ik hier nog wel even een berichtje doen voor de zekerheid. 👍🏽

Reageer