Beantwoord

iTV app Belgie één

  • 3 January 2019
  • 3 reacties
  • 400 keer bekeken

Zijn er nog meer mensen die bij het bekijken van België een steeds weer het journaal overzicht krijgen van 31 december jl mvg fmp 1964
icon

Beste antwoord door Nadia 7 January 2019, 20:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hay fmp1964, welkom op het KPN forum 🙂 Nee, dat is mij nog niet opgevallen. Heb je de iTV app opnieuw opgestart? Dat wil nog wel eens helpen 😉
Hoi Nadia,Deze stappen heb ik allemaal al doorlopen ,nieuwe app opnieuw opgestart modem reset alles niets lukte tot ik contact opnam met de chat service toen was ondanks dat er gezegd werd dat het probleem onbekend was ,deze binnen een paar uur weer normaal en kan ik weer wel programma's bekijken.Gelukkig is het weer opgelost maar het probleem doet zich ook wel eens voor bij rtl7 onlangs nog bij de darts finale van 1 januari .Kreeg plotseling het programma idioten op de weg te zien dit was wel na een paar minuten weer over dus toch eens goed in de gaten houden bij KPN.Mvg Frank
Reputatie 7
Hey Frank, bedankt voor de terugkoppeling. Ik doe hier intern even navragen. De meest plausibele reden hiervoor die ik kan verzinnen is de overgang van de EPG (Elektronische programma gids) naar het nieuwe jaar. Misschien dat het daar niet soepel is verlopen. Ik houd het in de gaten. Fijn dat het nu wel werkt! Bedankt voor je melding 🙂

Reageer