itv app crashes

  • 11 August 2019
  • 3 reacties
  • 263 keer bekeken

Tv kijken via de app op mijn android telefoon (Samsung galaxy j6) werkt zeer slecht. In eerste instantie werkt het wel, maar al snel stopt het beeld en krijg ik een foutmelding "sorry somerhing went wrong refresh the page" (404-10144)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Hvansteen! Normaal geeft deze foutcode aan dat je iets probeert terug te kijken dat niet terug gekeken kan worden via de iTV app. Krijg je deze code bij specifieke programma's (zo ja, welke) of bij alles? En gebeurt het inderdaad bij terugkijken, of ook bij live kijken of opnames?
Bedankt Erik. Dit is gebeurd tijdens live kijken van verschillende programmas.
Reputatie 7
Badge +30
Hmm, daar zou ik hem niet verwachten. Dan nog een aantal aanvullende vragen zodat ik hier navraag over kan doen: zit je telefoon op dat moment op wifi of op mobiele data? En, is de bandbreedte daarvan voldoende? Als je dat niet weet, doe dan eens deze speedtest. En kun je me een of twee van de programma's waar je dit ervaart aangeven (titel, zender en dag/tijdstip)?