Beantwoord

iTV app crasht tijdens opstarten

• 12 mei 2018
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Goedemorgen,

app heeft altijd gewerkt, speel de app af op met mobiele telefoon Huawei Mate 9 (android versie 😎 app versie is 6.0.2
Enige verschil wat mij is opgevallen is een extra pop up komt tijdens opstarten zie afbeelding. Diverse keren verwijderd maar dat helpt niet. Weet iemand wat er aan de hand is?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Joran 16 mei 2018, 08:36

Hoi Rinus, de ontwikkelaars hebben direct getest met een andere Huawei telefoon en de storing kunnen bevestigen. Ik heb in dit topic een reactie geplaatst met iets uitgebreidere uitleg. We hopen op korte termijn een update te kunnen uitbrengen die dit probleem verhelpt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Rinus! Ik weet nog niet wat er aan de hand is maar we ontvangen meer meldingen over problemen met Huawei toestellen. Zie bijvoorbeeld Itv app op Huawei P20 pro. Ik heb deze vraag doorgestuurd naar de app ontwikkelaars en laat het weten als hier meer over bekend is.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rinus, de ontwikkelaars hebben direct getest met een andere Huawei telefoon en de storing kunnen bevestigen. Ik heb in dit topic een reactie geplaatst met iets uitgebreidere uitleg. We hopen op korte termijn een update te kunnen uitbrengen die dit probleem verhelpt!
Badge
Helaas ervaar ik hetzelfde probleem tijdens het opstarten van de app met mijn iPhone 8 plus. Best vervelend!!!

Reageer