Beantwoord

iTV app doet het niet

• 21 juni 2018
  • 11 reacties
  • 494 keer bekeken

Hoi ik heb sinds vandaag gedoe met de iTV app.
Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart en de app al opnieuw gedownload en nog doet hij het niet. Bij het inloggen krijg ik deze foutcode:
403-3149. Wie kan min helpen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 juni 2018, 08:36

Goedemorgen! De storing was inderdaad vrij snel verholpen en alles moet inmiddels weer werken zoals het hoort.
Bekijk origineel

11 reacties

Ben al een half uur aan het proberen om WK voetbal te kijken.
Heb de app ge-update en nu steeds een foutcode. App verwijderd, iPad opnieuw opgestart, app opnieuw geïnstalleerd, maar krijg steeds weer de foutcode.
Help. Eerste helft bijna voorbij. Balen hoor.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
De itv app deed het tot 7 uur nog. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Ook dezelfde foutcode. Zowel op telefoon als laptop.
Op Samsung haperend beeld.
Op iOS foutcode. Ook na verwijderen app, restart, en app opnieuw installeren. Niets werkt. Is er een oplossing?

App laad niet. Opnieuw geïnstalleerd en nu werkt de login niet. Geeft aan KPN ID tijdelijk niet bereikbaar. Is dit een storing?

Ik heb een vraag over itv.
Ik heb vanmiddag gewoon kunnen kijken via mijn telefoon, en nu krijg ik opeens een code 403 3149 en nu kan ik niet meer kijken hoe komt dat en wat kan ik eraan doen?
Groetjes

De itv app deed het tot 7 uur nog. Nu kan ik ook niet meer inloggen. Ook dezelfde foutcode. Zowel op telefoon als laptop.

Wij hebben het ook op beide telefoons!
Reputatie 7
Blijkbaar is er een storing binnen het ITV platform waardoor het inloggen niet lukt.

Zelfde probleem. Waarom nog geen reactie van kpn
Reputatie 7
Badge +19
Hallo allemaal. Zoals jullie inmiddels hebben gezien is er op dit moment een storing binnen het iTV Online-platform. Daarom kun je op dit moment niet inloggen. De storing is gemeld en vanzelfsprekend wordt er ‘as we speak’ alles op alles gezet om het zo snel mogelijk weer in orde te krijgen. Als we meer weten zullen we dat hier laten weten.
Reputatie 7
Hallo allemaal. Zoals jullie inmiddels hebben gezien is er op dit moment een storing binnen het iTV Online-platform. Daarom kun je op dit moment niet inloggen. De storing is gemeld en vanzelfsprekend wordt er ‘as we speak’ alles op alles gezet om het zo snel mogelijk weer in orde te krijgen. Als we meer weten zullen we dat hier laten weten. Volgens mij is die storing zelfs alweer verholpen.

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen! De storing was inderdaad vrij snel verholpen en alles moet inmiddels weer werken zoals het hoort.

Reageer