Beantwoord

ITV app en online doen het niet meer

  • 6 November 2019
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

Reputatie 2

Dag,

 

Ik heb problemen met de Itv app van KPN. Zowel op iPad/Iphone/Imac is er niet meer in te loggen en kan ik geen programma’s meer kijken.  Als ik de app opnieuw toevoeg kan ik weer inloggen met mijn gegevens en bij het laden verschijnt dan: “Sorry, kan de startpagina niet laden”. App al meerdere malen gedownload, toestel aan en uit gezet, nieuw wachtwoord aangemaakt...niets helpt. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn?. 

icon

Beste antwoord door DennisHoltdijk94 12 November 2019, 22:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Dennis. 

Dit is inderdaad gek. Voor de zekerheid, je verbinding is wel goed? Youtube/Netflix werkt wel goed? Hoe log jij in op itv online? Doe je dit met je KPN ID of met je abonneenummer en pincode? Maakt het uit of je deze omdraait? 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Reputatie 7
Badge +24

Dennis, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Reputatie 2

Sorry voor mijn late reactie. Goed nieuws! Na enkele dagen onbruikbaar deed de app het plotseling weer op al onze apparaten. Weet niet hoe het kan maar lijkt wel een software probleem te zijn geweest. Bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +24

Sorry voor mijn late reactie. Goed nieuws! Na enkele dagen onbruikbaar deed de app het plotseling weer op al onze apparaten. Weet niet hoe het kan maar lijkt wel een software probleem te zijn geweest. Bedankt voor de hulp.

Voor mij ook een raadsel, Goddelijke interventie. Fijn om te lezen dat alles weer goed werkt. Je weet me te vinden mocht het nodig zijn.