Beantwoord

ITV APP foutcode 500-10109

  • 5 november 2018
  • 5 reacties
  • 214 keer bekeken

Ik krijg te zien als ik een opname terug wilt kijken foutcode 500-10109.
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar het heeft niet geholpen.
icon

Beste antwoord door Paul_ 5 november 2018, 15:39

Hoi! Ik zag dat je ook had gereageerd in dit topic: https://forum.kpn.com/apple-iphone-ipad-21/storing-itv-op-ipad-462529

Zullen we daar verder gaan? Anders moeten we dubbel gaan typen. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Je bent niet de enige.
klantenservice wist nergens vanaf moeten eerst genoeg meldingen binnen komen voordat het als een storing aangemeld kan worden, aan de ene kant {gelukkig}niet de enigste.
Reputatie 7
Ik krijg te zien als ik een opname terug wilt kijken foutcode 500-10109.
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar het heeft geholpen.

Je zegt in jouw openingsbericht dat het opnieuw installeren van de app geholpen heeft.
Ik neem aan dat je bedoelt dat het niet geholpen heeft.
ik heb het gecorrigeerd, een goede maandagmorgen😴😀
Reputatie 7
Badge +24
Hoi! Ik zag dat je ook had gereageerd in dit topic: https://forum.kpn.com/apple-iphone-ipad-21/storing-itv-op-ipad-462529

Zullen we daar verder gaan? Anders moeten we dubbel gaan typen. 🙂

Reageer