Beantwoord

ITV app geeft ondanks dat ik in Nederland ben foutmelding dat alleen in Nederland kijken mogelijk is

• 4 februari 2018
  • 8 reacties
  • 450 keer bekeken

Hallo,

Ik krijg sinds een paar dagen iedere keer de melding dat TV kijken via de app alleen in Nederland mogelijk is. Dit terwijl ik gewoon in Nederland ben. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp niet .

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Bakkertje111 4 februari 2018, 19:37

Ik heb inmiddels contact met KPN. Ik woon in omgeving den Bosch dus niet in grensgebied. Ik denk dat het aan VPN ligt. Heb een OPERA VPN app erop zitten en als ik die aan zet kan ik wel kijken via 4g als ik hem uit zet niet
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Kijk je dan via wifi of via 3/4G en waar in Nederland ben je dan?
Reputatie 6
Badge +13
Als je vlak bij een landsgrens zit, dan kan dat problemen geven.
Ik krijg de melding ook en Amsterdam ligt toch niet echt bij de grens,
Reputatie 6
Badge +13
Nee dat is waar. Vreemd probleem dit. Heeft u de app er al eens afgehaald en opnieuw erop gezet@MFK? En voor @Bakkertje111, ik hoop dat een van deze antwoorden of iemand van KPN u hiermee verder kan helpen.
Reputatie 7
Badge +18
Ik krijg de melding ook en Amsterdam ligt toch niet echt bij de grens,Ik vraag me dan af of het bij de KPN Administratief iets niet goed staat bij jou account. ? Dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn @Bakkertje111.
Ik heb inmiddels contact met KPN. Ik woon in omgeving den Bosch dus niet in grensgebied. Ik denk dat het aan VPN ligt. Heb een OPERA VPN app erop zitten en als ik die aan zet kan ik wel kijken via 4g als ik hem uit zet niet
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb inmiddels contact met KPN. Ik woon in omgeving den Bosch dus niet in grensgebied. Ik denk dat het aan VPN ligt. Heb een OPERA VPN app erop zitten en als ik die aan zet kan ik wel kijken via 4g als ik hem uit zet nietWat fijn dat je de oorzaak hebt gevonden. Als je de VPN uit zet, werkt het dan wel? ?
Reputatie 7
Het klopt dat voor KPN jouw PC met een VPN verbinding niet meer in jouw thuisnetwerk zit. De communicatie met KPN verloopt immers door die VPN tunnel en daardoor met een ander IP adres.

Reageer