Beantwoord

ITV app geen opnames zichtbaar

  • 15 November 2019
  • 10 reacties
  • 881 keer bekeken

Hallo,

Waarom zie ik mijn opnames (via tv) niet terug in de itv app?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 19 November 2019, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @MB67, goede vraag. De meest logische verklaring voor dit fenomeen is dat je de opnames maakt op de “HD-glaszenders”. Kan dat kloppen? Opnames van die zenders kan je helaas (nog) niet bekijken via de iTV app/web. Indien je opnames wel graag via de app/web wil kijken is het advies om opnames in te plannen op de HD-versie van de zenders.

@Paul_  Klopt helemaal, ik dacht dat dit inmiddels al wel mogelijk was! Jammer, maar is wel een antwoord op mijn vraag.

Thanks.

Reputatie 7

@Paul_, wanneer oh wanneer gaat het eindelijk eens mogelijk worden om opnames voor HD-"Glas" zenders via de iTV app terug te kijken?

Je gaat natuurlijk niet die opnames inplannen voor de gewone HD versie van de zender want daarmee gooi je een hoop kwaliteit overboord als je de opname op een televisie wilt terugkijken.

 

Het ontbreken van HD-"Glas" op 1 functionaliteit vind ik één van de grootste lacunes in de TV functionaliteit.

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_  Klopt helemaal, ik dacht dat dit inmiddels al wel mogelijk was! Jammer, maar is wel een antwoord op mijn vraag.

Thanks.

Mee eens dat het jammer. Al vaak vanuit ons intern doorgegeven, echter schiet dat nog niet echt op.

@Paul_, wanneer oh wanneer gaat het eindelijk eens mogelijk worden om opnames voor HD-"Glas" zenders via de iTV app terug te kijken?

Je gaat natuurlijk niet die opnames inplannen voor de gewone HD versie van de zender want daarmee gooi je een hoop kwaliteit overboord als je de opname op een televisie wilt terugkijken.

Het ontbreken van HD-"Glas" op 1 functionaliteit vind ik één van de grootste lacunes in de TV functionaliteit.

Ik zat al op je te wachten @wjb. Nog altijd geen antwoord op jouw vraag, anders zou je waarschijnlijk de eerste zijn die het zou horen.

Reputatie 7

Ik zat al op je te wachten @wjb. Nog altijd geen antwoord op jouw vraag, anders zou je waarschijnlijk de eerste zijn die het zou horen.

Ik weet het, maar toch zal ik jullie blijven bestoken met deze vraag in elk topic wat hier aan gerelateerd is. Ik vind het echt een hele grote tekortkoming van KPN dat hier niet eindelijk eens structureel aandacht aan geschonken wordt en al helemaal nu de uitrol van glasvezel weer prioriteit gekregen heeft.

Reputatie 7
Badge +25

Ik zat al op je te wachten @wjb. Nog altijd geen antwoord op jouw vraag, anders zou je waarschijnlijk de eerste zijn die het zou horen.

Ik weet het, maar toch zal ik jullie blijven bestoken met deze vraag in elk topic wat hier aan gerelateerd is. Ik vind het echt een hele grote tekortkoming van KPN dat hier niet eindelijk eens structureel aandacht aan geschonken wordt en al helemaal nu de uitrol van glasvezel weer prioriteit gekregen heeft.

Ik snap precies waarom je dat doet hoor, en dat is natuurlijk je goed recht. Ik hoop dat ik/we je een keer kunnen “verrassen” met een ander antwoord.. Maar tot die tijd zal het toch veel herhaling zijn.

Reputatie 7

De kracht van de herhaling .:wink:

Is er nog een mogelijkheid om dit nu te sluiten, want ik heb geen zin in een discussie van anderen in mijn topic?

Reputatie 7
Badge +25

Is er nog een mogelijkheid om dit nu te sluiten, want ik heb geen zin in een discussie van anderen in mijn topic?

Bij dezen is ‘ie gesloten.

Het is nu twee jaar verder. Ik heb hetzelfde probleem. Hebben we al meer nieuws?