Beantwoord

Itv app hapert op Samsung TV

  • 6 October 2021
  • 6 reacties
  • 620 keer bekeken

Ik kijk iTV  via wifi met een super wifi punt naast de samsung tv . Toch hapert het beeld en loopt soms helemaal vast ( Netflix werkt wel goed ) 

Wat zouden we hier aan kunnen doen ?

 

App al opnieuw geïnstalleerd  maar zonder goed resultaat.

icon

Beste antwoord door Rico1969 29 October 2021, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6

Het aansluiten van een iTV ontvanger via een super wifi punt wordt ons ter strengste afgeraden.
Is het mogelijk om een vaste netwerkkabel vanaf het modem naar de TV te trekken?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rico1969. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de iTV app hapert op jouw Smart TV van Samsung. Je schrijft in jouw bericht dat er een SuperWifi naast de tv staat. Is deze SuperWifi bekabeld aangesloten? Zo ja, wil je dan het netwerkkabeltje uit de versterker halen en in jouw Samsung tv stoppen om te testen of het probleem daarmee verholpen wordt.  

@Pauwerful Zoals ik het begrijp gaat het om de KPN Smart TV app en niet een tv-ontvanger:wink: Andere tips voor @Rico1969 zijn natuurlijk van harte welkom.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rico1969. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de iTV app hapert op jouw Smart TV van Samsung. Je schrijft in jouw bericht dat er een SuperWifi naast de tv staat. Is deze SuperWifi bekabeld aangesloten? Zo ja, wil je dan het netwerkkabeltje uit de versterker halen en in jouw Samsung tv stoppen om te testen of het probleem daarmee verholpen wordt.  

 

@Rico1969 Heb je het nog kunnen testen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rico1969. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de iTV app hapert op jouw Smart TV van Samsung. Je schrijft in jouw bericht dat er een SuperWifi naast de tv staat. Is deze SuperWifi bekabeld aangesloten? Zo ja, wil je dan het netwerkkabeltje uit de versterker halen en in jouw Samsung tv stoppen om te testen of het probleem daarmee verholpen wordt.  

 

@Rico1969 Heb je het nog kunnen testen?

 

@Rico1969 We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als dit niet het geval is dan horen we dat graag van je!

Sorry voor de late reactie, wij kijken inmiddels tevreden draadloos tv via de app . Bleek dat het modem niet goed werkte maar inmiddels opgelost ( reset van modem)

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het nu weer goed functioneert. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!