Beantwoord

iTV app in buitenland

• 2 mei 2013
  • 6 reacties
  • 7780 keer bekeken

Momenteel zit ik in een hotel in Duitsland en ben ingelogd op het wifi-netwerk van het hotel. Wanneer ik de iTV app start laadt deze tot 100% (blijft wel enige tijd hangen bij 98%), maar daarna gebeurd en niets meer. Wanneer ik de pincode invoer, krijg ik een pop-up dat deze service het momenteel niet doet. Werkt de ap niet in het buitenland of is er misschien iets anders aan de hand?
icon

Beste antwoord door gshumway 3 mei 2013, 09:42

Dat klinkt als een veel logischere verklaring inderdaad! Fijne trip gewenst in ieder geval! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Heb je data roaming aanstaan? Ik kan me namelijk voorstellen dat je telefoon normaal contact maakt met Nederlandse zendmasten en daardoor de app in het buitenland minder functioneert... beetje vergezocht, ik geef het toe 🙂 Maar anders zou ik het ook niet weten eigenlijk 

Ik heb inmiddels door waarom hij niet werkt. Het hotel blokkeert de app ivm streamen van media.
Reputatie 4
Badge +4
Dat klinkt als een veel logischere verklaring inderdaad! Fijne trip gewenst in ieder geval! 

Ik mag aannemen dat die in het buitenland zo enzo niet werkt. Alleen binnen Nederland.

Tenminste daar ga ik vanuit. Omdat het bij mij in België ook wel niet zou werken.

I.v.m. de uitzendrechten van de omroepen. Gek wordt je ervan van al die regeltjes!

Daarom denk ik dat KPN het ook tegenhoud. Nu is het die Hotel die hem tegenhoud tegen streamen.

KPN, kan ik hier eens antwoord op krijgen? Of eventueel aanvulling? 

Reputatie 7
Het is inderdaad zo dat iTVOnline alleen vanaf een Nederlands IP adres zal werken.

Dit heeft met de "uitzendrechten" te maken.

Dat wil echter niet zeggen dat je in het buitenland geen gebruik zou kunnen maken van iTVOnline.

Zie: dit topic.

Reputatie 7
Badge +16
In het buitenland kan je sowieso programma's programmeren. Maar of tv kijken ook mogelijk is... blijkbaar niet dus.

Reageer