Beantwoord

iTV app in demand niet gelijk aan televisie menu?

• 26 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Sinds de nieuwe app update kan ik veel dingen niet meer om demand op de iPad kijken zoals scandal, daar moet ik ineens een Videoland abo voor hebben terwijl ik het op tv met mijn plus abo gewoon wel kan kijken. Nogal onhandig want ik kijk graag via de tablet. Zo ook kinderseries van Nick junior. Die zijn via de zoekfunctie op tv zo te vinden ( dochterlief kijkt graag Shimmer en shine) , maar ineens niet meer op de tablet. Hoe kan dit? Het was zo fijn dat dochter niet telkens de tv opeist :-s
icon

Beste antwoord door Erik_ 30 oktober 2017, 15:07

Hoi Daphne, goede vraag! Als ik hier jouw voorbeeldserie, Scandal, erbij pak zie ik dat deze zowel binnen het Pluspakket als binnen het Videolandpakket beschikbaar is. Als je dan ook de Videoland versie aantikt, dan zal hij inderdaad een pop-up geven dat je het Videolandpakket nodig hebt. De Videolandversies hebben een V-logo in de rechterbovenhoek. De Pluspakketversies hebben geen logo. Je kunt ook via het menu gaan naar On Demand en dan Pluspakket. Op het nieuwe scherm dat dan opent kun je Series openklappen en daar Scandal selecteren. Dan weet je zeker dat je de goede variant te pakken hebt.

Wat Shimmer betreft, die hebben we hier in de app vinden en ook afspelen. Wat voor melding krijg je (of je dochter 🙂 ) daar te zien?

Heb je ook de meest recente versie van de app (5.6.1)?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Daphne, goede vraag! Als ik hier jouw voorbeeldserie, Scandal, erbij pak zie ik dat deze zowel binnen het Pluspakket als binnen het Videolandpakket beschikbaar is. Als je dan ook de Videoland versie aantikt, dan zal hij inderdaad een pop-up geven dat je het Videolandpakket nodig hebt. De Videolandversies hebben een V-logo in de rechterbovenhoek. De Pluspakketversies hebben geen logo. Je kunt ook via het menu gaan naar On Demand en dan Pluspakket. Op het nieuwe scherm dat dan opent kun je Series openklappen en daar Scandal selecteren. Dan weet je zeker dat je de goede variant te pakken hebt.

Wat Shimmer betreft, die hebben we hier in de app vinden en ook afspelen. Wat voor melding krijg je (of je dochter 🙂 ) daar te zien?

Heb je ook de meest recente versie van de app (5.6.1)?

Reageer