Beantwoord

iTV-app is teleurstellend

• 19 juni 2018
  • 5 reacties
  • 326 keer bekeken

Recent van Ziggo naar KPN. Buitenhuis en buiten Nederland veel gebruik gemaakt van de Ziggo Go-app. Alle zenders thuis ( inclusief Duitse zenders ) ook elders beschikbaar op tablet. Werkt perfect.
De iTV-app van KPN kan daar een gigantische reeks puntjes aan zuigen, want veel zenders zijn alleen thuis middels de ontvanger op TV beschikbaar. Zelfs binnenshuis kunnen veel zenders niet op tablet worden bekeken. Een grote teleurstelling.
Bekijk de beoordelingen in de App-store: score 2 van 5. En het iTV-team reageert slechts dat de favorieten op korte termijn worden toegevoegd. Voor de rest geen enkele reactie; beschamend-je moet maar durven.
Waarom kan KPN niet leveren wat Ziggo wel kan? Een gebrek aan kennis en kunde? Wanneer is de iTV-app gelijkwaardig aan de Ziggo Go-app?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 juni 2018, 09:29

Hallo Waarom-niet, welkom op ons Forum. We weten dat er nog heel wat verbeterd kan worden aan onze nieuwe iTV app. We doen ons best 🙂 Ik raad je aan dit topic in de gaten te houden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Waarom-niet, welkom op ons Forum. We weten dat er nog heel wat verbeterd kan worden aan onze nieuwe iTV app. We doen ons best 🙂 Ik raad je aan dit topic in de gaten te houden.
Allerliefste Marina, als je versie 6.1 bedoelt dan is er nog niks opgelost. Kijk ook naar de beoordelingen in de Appstore; de actuele waardering is gezakt naar 1,8 van 5. Hoe is het mogelijk voor een organisatie als KPN. Of geef nu eens eerlijk antwoord op de vraag “waarom kan KPN niet leveren wat Ziggo wel kan?” . Gebrek aan kennis en kunde of een kwestie van geld? Wanneer is iTV = Ziggo Go?
Reputatie 7
App store:

Play Store:

Let op, in de beoordelingen op de Play Store zijn ook beoordelingen van de oude iTV app opgenomen en daarmee is het oordeel wellicht enigszins rooskleurig. De laatste tijd worden er immers voornamelijk 1 ster beoordelingen gegeven.
Reputatie 1
Mee eens! De app is bedroevend van KPN. Niks klopt gewoon... tv gids, HD zenders verderop en ga maar door. Verder super tevreden over KPN maar die app..nee. Ben blij dat ik nog een ziggo account heb zodat ik die app van hun kan blijven gebruiken.
Reputatie 7
Je zou je bijna gaan schamen dat je klant bent van deze club.
De score van vandaag is weer diep, diep triest.

Hebben jullie mee geteld:
56x 1 ster
4x 2 sterren
1x 3 sterren
0x 4 sterren
2x 5 sterren

Reageer