Beantwoord

iTV-app Kpn werkt niet

• 30 december 2018
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

IIk heb 2 huizen op kpn draaien en ik ondervind niets anders dan problemen. Ik ben gewoon klant maar kan me niet eens inloggen op de kpn ITV app. Allemaal bagger dus. Echt jammer voor dit geld!!!!!!!!!!! Betaal me scheel!! En als het nu werkte dan zou ik het niet erg vinden... maar helaas heeft kpn me al te vaak problemen gegeven om het 't nog waard te vinden! ! 😢😢😢😢

*Admin: bericht samengevoegd met eigen topic
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 januari 2019, 10:53

Hallo Miss ukkie. Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over onze diensten. 😞 Als ik het goed lees heb je problemen met inloggen op de iTV-app. Dat is natuurlijk jammer. Met wat voor een apparaat probeer je in te loggen? Heb je de app ook al eens helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Wellicht kun je ook iets met de informatie uit dit topic.
Bekijk origineel

3 reacties

Wie vind ook dat kpn veel te veel vraagt voor de dienstverlening die ze bieden??? Ik betaal me scheel maar ik kan niet eens inloggen op de kpn ITV app. Want er is storing. Maar als ik een euro kreeg voor iedere x dat kpn een storing had, had ik nu een maand gratis mobiel en internet gehad !! Erg jammer. Doet pijn als alleenstaande moeder met 3 kids. Echt gemeen.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Miss ukkie. Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over onze diensten. 😞 Als ik het goed lees heb je problemen met inloggen op de iTV-app. Dat is natuurlijk jammer. Met wat voor een apparaat probeer je in te loggen? Heb je de app ook al eens helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Wellicht kun je ook iets met de informatie uit dit topic.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Miss Ukkie. Ik heb geen reactie meer van je gekregen, zie ik. Ik hoop van harte dat het probleem inmiddels is verholpen en als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer