Beantwoord

Itv app loopt steeds vast

  • 1 January 2021
  • 5 reacties
  • 762 keer bekeken

Ik zie dat deze berichtjes een jaar oud zijn en het probleem is er nog blijkbaar!
De itv app loopt steeds vast op mijn iPad Air, dacht misschien met een verhoogde internet snelheid dat het beter zou werken,(alhoewel met Netflix en YouTube geen probleem). Dus van 50mbps naar 100/10 maar het probleem is er nog steeds, de internet upgrade hoef ik dan niet te houden, merk ik geen verschil. Kan ik de itv app vergeten!

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 8 January 2021, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Patricia8! Ik zou je willen vragen hier even te laten weten welke IOS versie er op je iPad draait en welke versie van de ITV app. Zou je ook kunnen laten weten of je deze al opnieuw geïnstalleerd hebt? Als je daarnaast je profiel invult dan kan ik het probleem voor je doorzetten. 

Bedankt Bram voor je reactie.
IPad IOS 14.2.  ITV app versie 7.3.1. Ik had het een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar toen hielp dat niet, een keer kon ik het niet opstarten, een andere keer kwam ik niet verder dan de voorblad. Heb net geprobeerd, momenteel geen probleem, maar dat was het geval heel af en toe, alleen soms opnames kon ik niet afspelen, rondje bleef draaien.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb het voor je doorgezet naar de technische dienst. Die gaan dit voor je oppakken. Je krijgt contact op het bij ons bekende mobiele nummer via een SMS. Mochten we verdere vragen hebben bellen we naar dat nummer.

Hartelijk dank voor de moeite!

Ik heb het voor je doorgezet naar de technische dienst. Die gaan dit voor je oppakken. Je krijgt contact op het bij ons bekende mobiele nummer via een SMS. Mochten we verdere vragen hebben bellen we naar dat nummer.

Monteur vanmiddag geweest, wifi doorgemeten, is sterk genoeg behalve in de slaapkamer, alhoewel gelijkvloers onmogelijk om daar te kunnen streamen werd gezegd, te veel muren tussen. Een oplossing zou zijn om super wifi te nemen. Verbindingssnelheid upgrade was niet nodig, kan ik inderdaad opzeggen. Wanneer de ITV app in de woonkamer niet werkt dan ligt het toch aan de app.