Beantwoord

ITV app met chromecast

• 25 maart 2018
  • 6 reacties
  • 361 keer bekeken

ITV app met cromecast dit kan nu niet. Is er een optie dat we het kunnen casten?
icon

Beste antwoord door wjb 25 maart 2018, 19:26

Binnenkort zal het mogelijk gaan worden, even geduld nog.
Onderstaand een screenshot van de nieuwe iTV app die momenteel door zo'n 500 abonnees getest wordt.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Onderstaand een screenshot van de nieuwe iTV app die momenteel door zo'n 500 abonnees getest wordt.

Reputatie 6
Badge +8

En ik kan zeggen dat het na alle tevredenheid werkt 😉
Vandaag de app geupdate, casten werkt wel, maar de app is bij erg traag met opstarten, zowel op mijn mobiel als op mijn tablet en zowel via wifi als met 4g. Hebben meer mensen hier last van?
Reputatie 7
Badge +18
Vandaag de app geupdate, casten werkt wel, maar de app is bij erg traag met opstarten, zowel op mijn mobiel als op mijn tablet en zowel via wifi als met 4g. Hebben meer mensen hier last van?Hij is erg traag inderdaad, maar hij is ook vandaag regulier voor alle klanten van KPN uitgerold. Want ik heb eerst meegedaan met de Pilot. Hopelijk wordt dit nog opgelost. 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Vandaag de app geupdate, casten werkt wel, maar de app is bij erg traag met opstarten, zowel op mijn mobiel als op mijn tablet en zowel via wifi als met 4g. Hebben meer mensen hier last van?Hij is erg traag inderdaad, maar hij is ook vandaag regulier voor alle klanten van KPN uitgerold. Want ik heb eerst meegedaan met de Pilot. Hopelijk wordt dit nog opgelost. :)

Vond jij hem tijdens de beta test wel snel? Ik ervaarde continu trage problemen met de TV gids.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Arjan, welkom op het Forum!
De app was in het begin inderdaad een beetje traag, omdat veel mensen tegelijkertijd hiermee bezig waren! Ik ben benieuwd of je de problemen nog steeds ervaart, en wat in dit geval dan traag is (hoeveel seconden duurt het voordat de app geladen is, of dat je de gids kan inzien) ?

Reageer