Beantwoord

iTV app - niet mogelijk aflevering serie meerdere malen te bekijken

  • 14 July 2019
  • 19 reacties
  • 495 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Is het in de iTV app niet mogelijk de afleveringen van de series meerdere malen te bekijken?

Als ik een aflevering wil bekijken die ik al heb gezien lijkt het goed te gaan, maar aflevering wordt niet geladen. De volgende aflevering kan ik wel afspelen. Soms wil ik de vorige aflevering (van lang geleden) nog een keer zien.

De App ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
icon

Beste antwoord door Joran 16 July 2019, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Gaat het over een specifieke serie?
Zo ja, welke serie en gaat het daarbij om een speciefieke aflevering?
Zo ja, welke aflevering?
Reputatie 2
Badge
Gaat het over een specifieke serie?
Zo ja, welke serie en gaat het daarbij om een speciefieke aflevering?
Zo ja, welke aflevering?


Net Howards End aflevering 2 gekeken, nu niet meer beschikbaar. Aflevering 3 weer wel.

Secrets and Lies - niet in de app beschikbaar, niet online in de webversie (alleen films), maar wel op de TV On demand. Dat begrijpt toch niemand meer...😏

Eigenlijk alles wat ik heb bekeken, is nu niet meer te bekijken in de app.
Soms wil ik iets nog een keer samen met iemand bekijken en dat lukt dus niet.
App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen succes.

iTV app, laatste iOS, iPad Pro 12”

Reputatie 7
Dus als je een aflevering in de app bekeken hebt, dan is hij daarna niet meer beschikbaar?
Staat de aflevering dan nog wel in het overzicht?
Zo ja: Is het afspeel icoontje daarbij zichtbaar?
Zo ja: Wat gebeurt er als je zo'n aflevering wilt afspelen?

Reputatie 2
Badge
Dus als je een aflevering in de app bekeken hebt, dan is hij daarna niet meer beschikbaar?
Staat de aflevering dan nog wel in het overzicht? Ja
Zo ja: Is het afspeel icoontje daarbij zichtbaar? Ja
Zo ja: Wat gebeurt er als je zo'n aflevering wilt afspelen? Lijkt het te van doen, maar springt terug... (schijnbeweging)

Reputatie 7
Badge +28
Hoi iCan, vreemd probleem dit. Het lukt me niet dit te reproduceren, ik gebruik echter wel een Android apparaat. Secrets and Lies zie ik wel in de app, niet op ITV Online. Dat lijkt me niet te kloppen.

Via de app lukt het me wel om beide voorbeelden meerdere malen af te spelen. Doet dit probleem zich voor bij elke serie en aflevering die je kijkt? Dus als je aflevering 3 van Howards End hebt gezien, kun je die dan daarna ook niet meer terugkijken? Of is het willekeurig wat wel en niet werkt?
Reputatie 2
Badge
Hoi iCan, vreemd probleem dit. Het lukt me niet dit te reproduceren, ik gebruik echter wel een Android apparaat. Secrets and Lies zie ik wel in de app, niet op ITV Online. Dat lijkt me niet te kloppen.

Via de app lukt het me wel om beide voorbeelden meerdere malen af te spelen. Doet dit probleem zich voor bij elke serie en aflevering die je kijkt? Dus als je aflevering 3 van Howards End hebt gezien, kun je die dan daarna ook niet meer terugkijken? Of is het willekeurig wat wel en niet werkt?


@Joran, bedankt voor je hulp.
  • Veel verschillen in aanbod, functionaliteit en opties in TV, app en online.
  • Het is niet willekeurig, ik kan in de app niets terugkijken wat ik heb gezien.
  • App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (dit is helaas niet de oplossing).
  • Howards End, aflevering 1 maar op de TV gekeken. Dat ging niet meer in de app.
  • Een optie die ik mis in de app is, dat als je een aflevering hebt bekeken dat zichtbaar moet zijn (zoals in de NPO app). Natuurlijk moet je dan nog steeds wel de optie hebben dat je deze aflevering nog een keer kunt kijken. 😉
Kun je hiermee verder, weet je zo voldoende?
Reputatie 7
Badge +28
Yes, dankje!

De oplossing weet ik nog niet. Ik gooide het in de groep en begrijp dat je niet de enige bent: Serie 'The Handmaid's Tale' opnieuw kijken lukt niet via iTV Online. Dit lijkt op een bug in de iPad versie. Ik heb een mail gestuurd naar de app-ontwikkelaars om hier duidelijkheid over te krijgen. Ik ga ervan uit dat dit opgelost moet worden door een update van de app.

Je laatste punt is een feature request die ik ook heel graag zou zien. Een Netflix achtige manier zou ook prettig kunnen werken. Die geef ik door. Ik hou je op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +28
@iCan: We hebben het probleem gevonden en we gaan het oplossen. Waarschijnlijk in een aankomende update eind deze maand.

Wat er mis gaat is het volgende: We slaan een 'bookmark' op, zodat je verder kunt gaan waar je gebleven bent. Handig als je halverwege een aflevering stopt en later hervat. Bij de iOS versie gaat nu iets fout, de bookmark wordt precies aan het einde ingesteld. Omdat de bookmark helemaal aan het eind staat heb je ook niet de mogelijkheid zelf nog terug te spoelen. Het resultaat is precies wat jij beschrijft.

Ik wil je vriendelijk bedanken voor het melden! We gaan zorgen dat dit probleem wordt gefixt.
Reputatie 2
Badge
@iCan: We hebben het probleem gevonden en we gaan het oplossen. Waarschijnlijk in een aankomende update eind deze maand.

Wat er mis gaat is het volgende: We slaan een 'bookmark' op, zodat je verder kunt gaan waar je gebleven bent. Handig als je halverwege een aflevering stopt en later hervat. Bij de iOS versie gaat nu iets fout, de bookmark wordt precies aan het einde ingesteld. Omdat de bookmark helemaal aan het eind staat heb je ook niet de mogelijkheid zelf nog terug te spoelen. Het resultaat is precies wat jij beschrijft.

Ik wil je vriendelijk bedanken voor het melden! We gaan zorgen dat dit probleem wordt gefixt.


Bedankt alvast voor de update! Gelukkig heb ik het gemeld (na maanden ergernis 😉).

Kunnen jullie dan ook alle platforms gelijk maken? Er zit zoveel verschil in de opties van de App, TV en browser versie. Het zijn net 3 verschillende leveranciers.
Zie voor voor nog meer ontwerp/vormgeving ideeën: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-ipad-pro-traag-en-crashes-434316 🙃☺️

Succes met de nieuwe update!
Reputatie 7
Badge +28
Sinds je vorige bericht zijn we wel een eind gekomen toch? 🙂 De layout is vrijwel gelijk tussen app en browser versie. De TV variant gaan we nog wel mee aan de slag. Verder zijn we wel voornemens om functionaliteit grotendeels gelijk te krijgen. Er zullen altijd verschillen blijven omdat de overeenkomsten met zenders soms wat beperkingen met zich meebrengen. Daarom kun je bijvoorbeeld niet elke zender buitenshuis bekijken.
Reputatie 2
Badge
Sinds je vorige bericht zijn we wel een eind gekomen toch? 🙂 De layout is vrijwel gelijk tussen app en browser versie. De TV variant gaan we nog wel mee aan de slag. Verder zijn we wel voornemens om functionaliteit grotendeels gelijk te krijgen. Er zullen altijd verschillen blijven omdat de overeenkomsten met zenders soms wat beperkingen met zich meebrengen. Daarom kun je bijvoorbeeld niet elke zender buitenshuis bekijken.

Zeker! Maar ik dacht ‘nu jullie toch aan de slag gaan, misschien nog een aantal ideeën aanleveren’ 🙃

11 maanden na deze melding en ik ervaar nog steeds dit probleem. Zelfs als ik een aflevering nog niet gekeken hebt slaat hij er over. Zo ook nu in serie 14. Spring van 21 naar 24 en met geen mogelijkheid de juiste aflevering te kijken ondanks dat ik hem nog niet gezien heb..... Niet leuk om plots 2 of 3 afleveringen te missen.... 

Reputatie 7
Badge +25

11 maanden na deze melding en ik ervaar nog steeds dit probleem. Zelfs als ik een aflevering nog niet gekeken hebt slaat hij er over. Zo ook nu in serie 14. Spring van 21 naar 24 en met geen mogelijkheid de juiste aflevering te kijken ondanks dat ik hem nog niet gezien heb..... Niet leuk om plots 2 of 3 afleveringen te missen.... 

Hi @Gitta. Heb jij de iTV app op Android? Vanmorgen sprak ik een developer hierover en het probleem van een aflevering opnieuw kunnen kijken is herkend, en wordt gefixt in een komende update. Ik weet nog niet exact wanneer… 

Maar dat je afleveringen helemaal niet kan kijken is nieuw voor mij. Bij welke serie ervaar je dat?

Bij grey's anatomy, nu rond 20ste aflevering van 14e serie maar heb het al vaker gehad, dus afleveringen gemist. Soms ook helemaal niet kunnen laden of continu haperend beeld. Moet veel liggen door chronische pijn bij rugproblemen dus baal dan als ik niet kan kijken. Krijg dan zwart beeld en melding dat hij niet kan laden. Heb idd android. App werkt echter wel beter dan voorheen maar zeker niet 100% goed. Baal al om gedwongen te liggen..... En dan hier ook problemen.... Gewoon jammer en voor mij extra frustratie. 

Reputatie 7
Badge +25

Ja, ik snap dat het alleen maar frustrerender is als je veel moet liggen en niet veel anders kan doen. Op welk merk toestel + type ervaar je deze problemen? Dan kan ik dat doorgeven aan de developers.

Huawei p20 lite maar ook op lenovo tablet. 

Reputatie 7
Badge +25

Huawei p20 lite maar ook op lenovo tablet. 

Bedankt! Ik geef het door. Ik denk niet dat dit een individueel probleem is, dus zal het waarschijnlijk met een update opgelost moeten gaan worden. Ik kan je dus nog niet zeggen wanneer dit structureel is opgelost. Ik hoop snel!

Ik heb hetzelfde probleem op  m'n Android tablet. Ik kijk Cougar town. Tot en met seizoen 3 gaat het goed. Vanaf seizoen 4 slaat ie afleveringen over. Onvoorstelbaar irritant vind ik het! Hoop echt dat dit snel opgelost wordt! 

Het is nog zuurder onmiddellijk..... Tijdens de laatste serie is de hele serie plots gestopt. Baal als een stekker...