Beantwoord

Itv app op Huawei P20 pro

Ik heb een Huawei P20 pro gekocht. Ik heb de KPN itv app geïnstalleerd, die ik al op mijn oude telefoon had (geen Huawei) , en die op mijn oude telefoon prima werkt. Bij het installeren/openen van de app op mijn nieuwe Huawei, sluit de app zichzelf af, een seconde nadat het groene opstartscherm met KPN logo in beeld is gekomen. Er verschijnt geen foutmelding.
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit leverde geen verbetering op.
De telefoon opnieuw opstarten brengt ook geen oplossing.
Werk- en opslaggeheugen zijn ruim voorhanden. De KPN helpdesk ondersteunt de app niet (?)
Wie herkent dit probleem en heeft een opoissing?
icon

Beste antwoord door Joran 16 mei 2018, 08:35

Hoi Poco Poco, de ontwikkelaars hebben direct getest met de P20 Pro en inderdaad, er zijn problemen. Dit zijn dezelfde problemen als we met Mediatek chipsets ervaren. De (HiSilicon) chipset van de telefoon ondersteunt het streaming profiel niet dat wij in de app gebruiken. We zijn op de achtergrond al druk aan het testen met een update om dit op te lossen maar dat zal nog even duren. Ik moet je daarom helaas verzoeken te wachten op een update van de app. Dit heeft al onze aandacht, we hopen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum Poco poco! Ik zie meer vragen binnenkomen over Huawei apparatuur waarbij de ITV Online app vastloopt. Goed dat je de herinstallatie al hebt geprobeerd. Ik heb onze ITV app-ontwikkelaars gevraagd of dit een bekende storing is. Ik laat het je weten zodra ik meer weet.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Poco Poco, de ontwikkelaars hebben direct getest met de P20 Pro en inderdaad, er zijn problemen. Dit zijn dezelfde problemen als we met Mediatek chipsets ervaren. De (HiSilicon) chipset van de telefoon ondersteunt het streaming profiel niet dat wij in de app gebruiken. We zijn op de achtergrond al druk aan het testen met een update om dit op te lossen maar dat zal nog even duren. Ik moet je daarom helaas verzoeken te wachten op een update van de app. Dit heeft al onze aandacht, we hopen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Hi Jordan,
Hoewel dit geen goed nieuws is, is het wel duidelijk! Dank je wel voor de moeite en veel progressie toegewenst met het schrijven van de update ?
Poco poco
Nog steeds geen oplossing?????
Badge
Op de Huawei P7 werkt de app niet, krijg de melding: Sorry er ging iets fout. Vernieuw de pagina etc etc. vernieuwen helpt niet, app verwijderen en herinstalleren ook niet. Voordat de melding Sorry etc verschijnt kan ik nog net snel lezen:

Reputatie 7
Badge +27
Hoi @Revana, sorry voor de late reactie! We hebben je bericht over het hoofd gezien :(

Heeft het wel gewerkt op dit toestel? Welke Androidversie staat er op je P7? Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer? Dan ga ik even navraag doen bij de ontwikkelaars. Kun je een reactie sturen als je profiel is aangevuld?
Badge
Hoi @Revana, sorry voor de late reactie! We hebben je bericht over het hoofd gezien :(

Heeft het wel gewerkt op dit toestel? Welke Androidversie staat er op je P7? Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer? Dan ga ik even navraag doen bij de ontwikkelaars. Kun je een reactie sturen als je profiel is aangevuld?

Profiel is geupdated bij deze.

Androidversie 5.1.1
Reputatie 7
Badge +27
Dank! Ik heb eerst even gemaild of er meer bekend was over problemen met dit toestel. Dat is niet het geval. Ik heb daarom een storingsmelding aangemaakt, je wordt hierover deze week teruggebeld. Ik hoop dat de oorzaak snel duidelijk wordt en dat je straks weer probleemloos gebruik kunt maken van de app! 🙂
Reputatie 1
@Joran

heb het zelfde issue nu met de huawei P30 pro, op alle kanalen boven 10 werken de streams sinds vandaag niet meer. Afgelopen 3 weken ( heb de p30 pro vanaf eerste release dag ) dik 2 weken heeft alles goed gewerkt.

Wordt dit nu snel gefixed ? vorige fixes van de app duurden etterlijke maanden.......
Reputatie 7
Badge +27
@Triple_NL: Dat is inderdaad een bekende storing. We werken het gemarkeerde antwoord in dit topic bij zodra er meer nieuws is: KPN iTV app problemen | KPN Community

Reageer