Beantwoord

[  ] iTV app op iPad 3 - iOS 9.3.5 - start zeer moeizaam op.

• 2 september 2017
  • 7 reacties
  • 234 keer bekeken

Reputatie 6
Het duurt soms wel een 1/2 minuut voordat de KPN iTV app reageert op het tappen in de interface. Op mijn iPhone 6 Plus - iOS 10.3.3 - gaat het ook al niet veel sneller. Mede Apple gebruikers met tips? Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer_ 7 september 2017, 12:31

Hallo @Marcia_,

Ik heb 'de' oplossing gevonden in de instellingen van de iTV app v5.5.1.

1. Open de iTV app
2. Laat - in mijn geval - de app even op stoom komen
3. Ga naar Instellingen - radertje links onderaan in je Dashboard - en controleer of het aantal aangemelde devices juist is
4. Ik heb ze allemaal - beide devices waren meerdere malen aangemeld - afgemeld
5. Daarna heb ik mijn iPhone 6 Plus en iPad 3 weer opnieuw aangemeld, je hebt hiervoor je pincode nodig. Deze heb ik online opgezocht in MijnKPN dashboard. Nu zijn ze beiden weer netjes aangemeld en het langzaam opstarten van de iTV app is verdwenen.

Klopt het dat die andere 3/5 mijn STB's zijn?

Bedankt voor je moeite! 😎
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Die anderen zijn inderdaad je stb. Wat goed dat je dit 'ontdekt' hebt! Bedankt dat je dit zo duidelijk gedeeld hebt en heel fijn dat het nu weer snel is 🙂.
Graag gedaan! 😎
Reputatie 7
Badge +28
Die anderen zijn inderdaad je stb. Wat goed dat je dit 'ontdekt' hebt! Bedankt dat je dit zo duidelijk gedeeld hebt en heel fijn dat het nu weer snel is 🙂.
Reputatie 6
Aanvulling: ook even de schermafdruk van de instellingen van de iTV app op mijn iPhone 6 Plus! 😎

Reputatie 6
Hallo @Marcia_,

Ik heb 'de' oplossing gevonden in de instellingen van de iTV app v5.5.1.

1. Open de iTV app
2. Laat - in mijn geval - de app even op stoom komen
3. Ga naar Instellingen - radertje links onderaan in je Dashboard - en controleer of het aantal aangemelde devices juist is
4. Ik heb ze allemaal - beide devices waren meerdere malen aangemeld - afgemeld
5. Daarna heb ik mijn iPhone 6 Plus en iPad 3 weer opnieuw aangemeld, je hebt hiervoor je pincode nodig. Deze heb ik online opgezocht in MijnKPN dashboard. Nu zijn ze beiden weer netjes aangemeld en het langzaam opstarten van de iTV app is verdwenen.

Klopt het dat die andere 3/5 mijn STB's zijn?

Bedankt voor je moeite! 😎
Reputatie 7
Badge +28
Dan zou je er geen last van moeten hebben. Ik hoor er eerlijk gezegd ook niet veel andere klachten over. Kan je de apparaten eens opschonen? Is je geheugen misschien bijna vol? Anders weet ik het eigenlijk ook niet!
Reputatie 6
Hallo Marcia,

Bedankt voor je reactie! iTV versie 5.5.1. op beide devices.
Reputatie 7
Badge +28
Ha Berend, nog geen reacties zie ik. Wat vervelend dat dit zo lang duurt! Ik gebruik de app zelf niet, dus weet niet of deze op andere apparaten wel veel sneller is. Je hebt wel de laatste versie van de app?

Reageer