Beantwoord

ITV app op iPad - Internal -55

  • 9 juli 2019
  • 4 reacties
  • 188 keer bekeken

Krijg een foutmelding Internal 55
icon

Beste antwoord door Paul_ 15 juli 2019, 09:32

Het was volgens mij dat er een van mijn kinderen in gelogd was. Want toe ze hem uitzette kon ik weer gewoon inloggen.

maar in ieder geval bedankt voor de snelle reactie

mvg Robert.

Hi Robert. Fijn dat het nu is gelukt in ieder geval. Mocht je toch nog problemen hiermee ervaren, log dan alsnog in met abonnementsnummer/pincode i.p.v. KPN ID. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Coco64

de oplossing voor dit probleem is door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @Coco64. Heb je de oplossing van Tycha al geprobeerd? Dat moet werken namelijk. Aan een structurele oplossing wordt overigens gewerkt. Als je nog vragen hebt laat het dan vooral weten.
Het was volgens mij dat er een van mijn kinderen in gelogd was. Want toe ze hem uitzette kon ik weer gewoon inloggen.

maar in ieder geval bedankt voor de snelle reactie

mvg Robert.
Reputatie 7
Badge +24
Het was volgens mij dat er een van mijn kinderen in gelogd was. Want toe ze hem uitzette kon ik weer gewoon inloggen.

maar in ieder geval bedankt voor de snelle reactie

mvg Robert.

Hi Robert. Fijn dat het nu is gelukt in ieder geval. Mocht je toch nog problemen hiermee ervaren, log dan alsnog in met abonnementsnummer/pincode i.p.v. KPN ID. 🙂

Reageer