Beantwoord

iTV app op vakantie, zender niet beschikbaar buitenhuis

  • 28 July 2019
  • 3 reacties
  • 319 keer bekeken

Hallo kpn ben op vakantie in nederland en mijn kpn tv app geeft bij verschill3nde programma's aan alleen thuis via de tv ontvanger beschrikbaar

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 July 2019, 17:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Mclaaren

KPN heeft niet voor alle zenders de rechten om deze buitenshuis uit te zenden
Sommige zenders hebben wel rechten vrijgegeven voor het thuis bekijken van programma's en niet voor buitenshuis. Dit kan dus verschillen.

Voor alle vakantiegangers. Buiten de deur zijn deze zenders beschikbaar:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/tv-kijken-in-de-hele-eu-via-de-itv-app-van-kpn-447915/index5.html#post799186
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Mclaaren, welkom op het forum! Tycha heeft helemaal gelijk, we hebben niet voor alle zenders de rechten om dit buitenshuis te kijken.

Voor een altijd up to date overzicht van deze zenders, bekijk het zenderoverzicht op onze website en klik daar dan de optie "Online tv-kijken (onderweg)" aan. Je krijgt dan alle zenders te zien die we op die manier aanbieden.

Echt super raar dat KPN niet de rechten heeft voor de zenders om buitenshuis te kijken. Daar betaal ik een hartstikke duur pakket voor en dan kan ik nog niet kijken! Ik heb net 1 maand tv van KPN, maar ik denk dat het nu al tijd wordt om te gaan zoeken naar een alternatief.Â