Vraag

ITV app opnames

• 26 juli 2018
  • 7 reacties
  • 126 keer bekeken

De app via Windows 10 start niet meer op. En we zien via de tv niet meer alle opnames.

7 reacties

Reputatie 7
Die app wordt al zeer lange tijd niet meer onderhouden en kan ne dan ook beter noet meer vebruiken.
Binnenkort komt er een nieuwe site voor iTV en daarmee zou het ook mogelijk moeten gaan worden om buitenshuis iTV te kijken.
Ok in de android app zijn niet alle opnames meer zichtbaar.
Ook via de tv tuner zijn op dit moment niet alle opnames zichtbaar.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mauce, welkom op ons Forum. Begrijp ik goed dat je de opnames niet meer terug ziet via itvonline.nl, de android app van iTV, maar ook niet meer op de tv- ontvanger? Zie je geen enkele opname terug? Ook ben ik benieuwd of je nog wel programma's kunt opnemen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Aan de hand van je gegevens kan ik kijken of het ''opname'' pakket nog steeds actief is.
Reputatie 7
Badge +18
Ook via de tv tuner zijn op dit moment niet alle opnames zichtbaar.@Marina_, @Mauce heeft wel het opnamepakket, maar niet alle opnames zijn zichtbaar, sommige dus blijkbaar wel.

Mauce, zou je je tv ontvanger achterop eens uit willen zetten, en daarna weer aanzetten? Dan meld ie zich weer opnieuw aan bij de opnameserver.
Reputatie 7
Via Windows en MacOS wordt je geacht de website te gebruiken. Dat is www.interactievetv.nl . Aanbevolen browser: Google Chrome. Maar ook Edge, Int. expl. (nog wel), Opera.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Mauce, We hebben geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer