Vraag

ITV app: opnames kijken en serie opnemen

• 27 maart 2018
  • 9 reacties
  • 879 keer bekeken

1. Waarom kan ik op de iPad via iTV veel opgenomen programma’s opeens niet meer terugkijken . Het gebeurde eerder af en toe, maar nu met heel veel programma’s. Het verbaasde mij voorheen, maar nu ergert het mij.
2. Waarom kan ik sommige programma’s, bijvoorbeeld Chicago Fire en the Good doctor, niet in serie opnemen? Voorheen kon dat wel.
Graag uw reactie.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

9 reacties

Reputatie 7
Van welk kanaal heb je Good Doctor opgenomen, 4, 704 of 664?
Hier staat Good doctor overigens gewoon als serie opname ingesteld, dus zou jij dat eigenlijk ook zo moeten kunnen instellen.
De meeste opnames kan ik niet via itv app op een iPad kijken. Er staat een oog-symbool met een steeep erdoor. Geen idee waarom ik niet kan kijken. Sommige opnames doen het wel maar die zijn zeldzaam.
Zowel 704 als 664 geprobeerd. Neemt niet op in serie. En wat betreft Chicago Fire?
En heeft u ook een oplossing voor het andere probleem, zie boven.
Reputatie 7
Opnames voor HD en HD-"Glas" zenders zijn niet terug te kijken in de app. Zodra je HD op 1 krijgt, dan zal van de HD zenders automatisch ook een SD opname vastgelegd worden zodat deze via de app terug te kijken is. Zodra de HD-"Glas" zenders onderdeel gaan uitmaken van HD op 1 zal dit ook voor de HD-"Glas" zenders gaan gelden.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Anja en Incognito, beiden welkom op het forum! Wjb legt al goed uit waarom sommige programma's niet terug te kijken zijn via de iTV app.

Als er HD of HD Glas achter de opname staat, is deze helaas alleen via de tv-ontvanger terug te kijken.

Wat betreft het seriematig opnemen van Chicago Fire en Good Docter, kan het zijn dat je eerdere seizoenen ook seriematig hebt opgenomen? Verwijder dan eens de oude serieopname uit 'geplande opnames'.
Opnames voor HD en HD-"Glas" zenders zijn niet terug te kijken in de app. Zodra je HD op 1 krijgt, dan zal van de HD zenders automatisch ook een SD opname vastgelegd worden zodat deze via de app terug te kijken is. Zodra de HD-"Glas" zenders onderdeel gaan uitmaken van HD op 1 zal dit ook voor de HD-"Glas" zenders gaan gelden.

Bovenstaand verhaal gaat schijnbaar niet voor iedereen op.
Al heel lang hebben wij HD op 1 en het lijkt erop dat we steeds minder opnames kunnen kijken via de app.
Terwijl er achter de opnames ook niet de vermelding HD staat.
Vind het een trieste zaak dat er waarschijnlijk steeds meer opnames geblokkeerd worden voor buitenshuis kijken en we gaan er steeds vaker over denken om over te stappen naar Ziggo ondanks dat we hier glasvezel hebben.
Reputatie 7
Opnames voor HD en HD-"Glas" zenders zijn niet terug te kijken in de app. Zodra je HD op 1 krijgt, dan zal van de HD zenders automatisch ook een SD opname vastgelegd worden zodat deze via de app terug te kijken is. Zodra de HD-"Glas" zenders onderdeel gaan uitmaken van HD op 1 zal dit ook voor de HD-"Glas" zenders gaan gelden.Bovenstaand verhaal gaat schijnbaar niet voor iedereen op.
Al heel lang hebben wij HD op 1 en het lijkt erop dat we steeds minder opnames kunnen kijken via de app.
Terwijl er achter de opnames ook niet de vermelding HD staat.
Vind het een trieste zaak dat er waarschijnlijk steeds meer opnames geblokkeerd worden voor buitenshuis kijken en we gaan er steeds vaker over denken om over te stappen naar Ziggo ondanks dat we hier glasvezel hebben.
Ik heb anders naar mijn weten nog geen zender zien verdwijnen sinds wij, tijdens de pilot met de 4K Ultra-HD ontvanger, op 7 februari 2017 HD op 1 kregen.
Ik ben dan ook wel benieuwd van welke zenders (kanalen) je de opnames niet kunt terugkijken in de iTV app.
Kan geen series en fil s terugkijken via itv ook niet van canvas
Reputatie 7
Kan geen series en fil s terugkijken via itv ook niet van canvasVan geen enkel kanaal of van bepaalde kanalen. Canvas kan bijvoorbeeld alleen via de wifi thuis gekeken worden en niet buitenshuis.

Reageer