Beantwoord

ITV app opnames werken niet in Oostenrijk

  • 1 June 2019
  • 8 reacties
  • 1510 keer bekeken

Ik ben in Oostenrijk op vakantie, wil de achterstand in opgenomen programma's wegwerken, maar kan er geen enkele starten met de ITV app. Heel frustrerend. Ik heb de versie 157 van Chrome en versie 6312 van de ITV app. Wat is er aan de hand? Wat kan ik er aan doen?
icon

Beste antwoord door JohanG01 5 June 2019, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Krijg je een foutmelding?
Kun je wel gewoon tv kijken met de app,?
Maak je gebruik van de gratis wifi in je hotel of camping?
Beste Tycha, ik krijg foutmelding 404. Ik kan idd live TV kijken via de app en maak gebruik van de gratis wifi in mijn resort. Helpt dit?
Reputatie 7
Van welke zender(s) wil je de opnames terugkijken?
Wat is de snelheid van jouw Internet verbinding?
Beste wjb, voornamelijk NPO1, NPO2 en 3. Ik weet niet wat de snelheid van de verbinding is, maar de live programma's komen vrijwel probleemloos door.
Reputatie 7
Badge +11
Ga eens naar https://speedtest.net en meet de snelheid van de Internet verbinding. Wat is die snelheid?
Hoi @JohanG01 . Wat vervelend dat je niet op je gemak een beetje kunt 'bij kijken' op je vakantie adres. Die 404 verbaast me wel een beetje en ik heb nog geen idee wat er mis gaat. Heb je misschien ook een screenshot van de foutmelding? Heb je misschien ook de mogelijkheid om het via de app te proberen en dan misschien via een 4g of mobiele verbinding? Puur om te testen uiteraard.
@Tycha De speedtest leidt tot het volgende resultaat: downloadsnelheid 12,6 Mbps, upload 14,2 Mbps

@Erwin_ Ik heb juist gewerkt met ITV-app. Die 404 verbaasde mij ook, want die komt niet voor in de lijst van foutcodes die ik -als ik mij goed herinner- op de website van KPN vond. Er stond nog een code van vier cijfers achter, beginnend met een 6.

En dan het goede nieuws: ik kan geen screenshot meer maken omdat de app sinds gisteravond doet wat 'ie verondersteld werd te doen, nl. zowel live -maar dat ging al- alsook opgenomen programma's vertonen. Wellicht ten overvloede: ik heb daar NIETS voor gedaan, geen update, restart of wat dan ook.

Dank aan degenen die aandacht aan mijn vraag hebben geschonken, ik, toch een beetje digibeet, heb het op prijs gesteld!
@JohanG01 Top! Dank voor je update en ik de reden waarom het plotseling wel werkt, is mij helaas ook onbekend. Ik ben alleen wel blij voor je! Fijne vakantie! 🙂