Beantwoord

iTV app Opnames worden niet getoond op tv

  • 8 December 2019
  • 9 reacties
  • 289 keer bekeken

opnamen ingesteld op mijn KPN iTV app worden wel getoond op mijn iPhone en pc maar niet op mijn tv.

Omgekeerd wel, dus opnamen ingesteld op mijn tv worden wel getoond in de iTV app op mijn andere apparaten.

Hoe kan dat ?

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 8 December 2019, 23:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Een enkele keer komt dat voor.  De oplossing is meestal de ontvanger terug zetten naar fabrieksinstellingen.  Hier kan je vinden hoe dat moet. https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Reputatie 7
Badge +24

Hi Bianca, welkom op het forum. 

Een enkele keer komt dat voor.  De oplossing is meestal de ontvanger terug zetten naar fabrieksinstellingen.  Hier kan je vinden hoe dat moet. https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Dit is de juiste link, een reset waarbij de software opnieuw wordt ingeladen is meestal voldoende. Dan blijven al je gegevens nog goed ingesteld namelijk. Zou je dat willen proberen? 

Reputatie 7
Badge +24

Bianca, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Inderdaad mijn ontvanger gereset en het werkt.

Soms wel met grote vertraging als ik een opname inplan via mijn pc. 

Sorry dat ik het niet eerder meldde.

bedankt.

Reputatie 7
Badge +24

Geen enkel probleem. Fijn dat het weer werkt, welke ontvanger heb je precies? Dat kun je aan de onderkant zien. 

Ik heb de VP2952 V2

Reputatie 7
Badge +24

Daar is niets mis mee, wat versta jij onder grote vertraging? Dat zou in ieder geval na het uit en aan zetten van ontvanger zichtbaar moeten zijn. 

als ik een opname inplan vanaf mijn pc wordt dat niet direct zichtbaar op mijn tv. als ik een paar uur later nog eens een check dan staat het er wel bij. 

En zo is het ook omgekeerd en met opnames verwijderen bv vanaf mijn tv.

Synchroniseren dus is een traag proces, maar uiteindelijk ...

Het is geen probleem het werkt wel.

Reputatie 7
Badge +21

@biancawg uiteindelijk komt het dus wel goed begrijp ik, fijn! Het gaat dan alleen nog om de vertraging.. Die is er helaas wel, maar niet per se uren.. Als je, nadat je de opname hebt ingepland vanaf de computer, de tv-ontvanger uitschakelt en opnieuw inschakelt. Gaat het dan sneller?