Beantwoord

ITV app Samsung tv

  • 2 september 2019
  • 13 reacties
  • 249 keer bekeken

Beste lezers,

Ik heb een all-in pakket van KPN met interactieve tv. Nu heb ik twee nieuwere Samsung televisies waarbij ik de nieuwste ITV app heb geïnstalleerd om tv te kunnen kijken zonder kastje. Tot voor kort werkte dit ook prima, maar sinds een weekje niet meer. Bij het openen van de app krijg ik de melding: oeps er ging iets mis. De video kan niet worden geladen. Probeer later opnieuw (oid).

Ik heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het router opnieuw opgestart, maar zonder resultaat.

Andere apps als Videoland en Netflix werken prima.

Op de tv beneden heb ik nu noodgedwongen weer het welbekende kastje geïnstalleerd. Voor boven had ik juist een Samsung tv gekocht, zodat ik daar geen kastje nodig had.

Ik hoop via dit forum op een oplossing.

Mvg Dylan
icon

Beste antwoord door Paul_ 3 september 2019, 09:42

Hi Dylan! Er waren inderdaad problemen met de smart tv app. Gisteravond is daar een hotfix voor gedraaid wat de problemen zou moeten oplossen. Kun je het nog eens proberen? Ik hoop dat de app ook bij jou weer werkt! Excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @DvS01

We willen je heel graag helpen, wat vervelend dat de app op de Samsung tv boven niet werkt. Hoe is de tv aangesloten met het internet? Heb je deze toevallig op de WiFi aangesloten? Zo ja, hoe is het sterkte signaal van de WiFi? Als die te zwak is dan kan dit ook problemen geven. En zeker met TV kijken, want de 1 zender vraagt zeker 4 à 5 Mbit/s. En als je WiFi erg zwak zou zijn, dan geeft dat problemen.
Hallo @Dennis Schreve,

Bedankt voor je reactie! Beide tv's zijn bedraad aangesloten en beiden hebben het eerst ook gedaan, maar van de één op andere dag gaven ze de foutmelding. Sindsdien hebben ze het nog niet weer gedaan.

Mvg Dylan
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Dennis Schreve,

Bedankt voor je reactie! Beide tv's zijn bedraad aangesloten en beiden hebben het eerst ook gedaan, maar van de één op andere dag gaven ze de foutmelding. Sindsdien hebben ze het nog niet weer gedaan.

Mvg Dylan

@DvS01, alss beide TV's is aangesloten aan een UTP kabel dan kun je beter voor boven ook een TV ontvanger nemen. Je hebt dan meer mogelijkheden qua On Demand films kijken.
Welke abonnement heb je bij KPN?

Reputatie 7
Badge +18
Beste @DvS01

Ik heb nog even verder rond gekeken op het Forum, en er schijnt een storing te zijn met de app, op deze site van het Forum kun je er meer over lezen.
Hoi Dennis,

Bedankt voor je bericht. Mijn abonnement is prima zo. Boven hoef ik geen uitbreiding, dus een kastje is overbodig. Ik hoop dat er snel een oplossing is voor de storing.

Mvg Dylan
Reputatie 7
Badge +24
Hi Dylan! Er waren inderdaad problemen met de smart tv app. Gisteravond is daar een hotfix voor gedraaid wat de problemen zou moeten oplossen. Kun je het nog eens proberen? Ik hoop dat de app ook bij jou weer werkt! Excuses voor het ongemak.
Hi Dylan! Er waren inderdaad problemen met de smart tv app. Gisteravond is daar een hotfix voor gedraaid wat de problemen zou moeten oplossen. Kun je het nog eens proberen? Ik hoop dat de app ook bij jou weer werkt! Excuses voor het ongemak.

Hoi @Paul_ ja helemaal top!! Hij doet het weer! Bedankt!!
Reputatie 7
Badge +24
Hi allen,

Ik heb een verzoek aan jullie. Gebruikte jij de smart tv app, maar ben je daar (recentelijk) mee gestopt? Dan zouden we het enorm waarderen als je een korte survey/vragenlijst in zou willen vullen. Het invullen duurt enkele minuten. Gebruik je de smart tv app nog wel? Dan mag je de survey natuurlijk ook gewoon invullen, want we willen ook graag weten welke functies je graag zou willen zien in de app. Zo kunnen we rekening houden met jullie wensen en de prioritering daarvan!

Hier vind je de survey: KPN smart tv app survey

Heel erg bedankt, en we doen onze uiterste best om de app verder te optimaliseren!

(Het invullen van de survey is anoniem. Voor meer informatie over je privacy en de verwerking van persoonsgegevens, kijk op kpn.com/privacy)
Reputatie 7
Badge +9
Ik KAN survey niet in vullen. Om dat ik een Sony bravia 4k tv bezit en daar zit de app niet op. dus ik weet het niet helaas 🤔😉
Reputatie 3
Badge
Heb de survey ingevuld @Paul_ 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Heb de survey ingevuld @Paul_ :-)
Thanks! Wordt gewaardeerd. 🙂

Beste @Kpn ,

 

Waarom werkt die iTV app toch zo slecht?

 

Ik heb net een gloednieuwe Samsung smart tv en heb daar de app op geïnstalleerd en ingelogd met mijn gegevens.

Vaak doet de app het niet als je m wilt opstarten, bij verder of terugspoelen heb je geen meelopend beeld (wat je met het kastje wél hebt) Etc etc

 

Ik heb bedraad internet rechtstreeks op de tv dus ik kijk deze niet over de wifi. Alles werkt helemaal dik prima en is razendsnel, maar de Kpn iTV app is wel een groot drama anno 2019…

Ik zou bijna weer mn Kpn kastje aansluiten voor tv etc. Erg jammer, want ik heb speciaal hiervoor een 4K smart tv gekocht omdat Kpn daar de app voor heeft...

Reputatie 7
Badge +24

Beste@Kpn ,

 

Waarom werkt die iTV app toch zo slecht?

 

Ik heb net een gloednieuwe Samsung smart tv en heb daar de app op geïnstalleerd en ingelogd met mijn gegevens.

Vaak doet de app het niet als je m wilt opstarten, bij verder of terugspoelen heb je geen meelopend beeld (wat je met het kastje wél hebt) Etc etc

 

Ik heb bedraad internet rechtstreeks op de tv dus ik kijk deze niet over de wifi. Alles werkt helemaal dik prima en is razendsnel, maar de Kpn iTV app is wel een groot drama anno 2019…

Ik zou bijna weer mn Kpn kastje aansluiten voor tv etc. Erg jammer, want ik heb speciaal hiervoor een 4K smart tv gekocht omdat Kpn daar de app voor heeft...

Hi Ramon. Wat je aangeeft over het spoelen op de smart tv app klopt inderdaad. Er is dan geen meelopend beeld. Wij zien dat ook graag anders, echter schijnt dat niet makkelijk aan te passen te zijn.

Zou je de rest van je feedback wat kunnen verduidelijken? Je geeft aan dat de app soms niet wil opstarten… Krijg je dan een foutmelding? Zo ja welke? Etc. etc.

De smart tv app levert geen 4K beeld dus om speciaal daar een 4K tv voor te kopen is overigens niet echt nodig..

 

Als jij mij duidelijk de gebreken van de app kan uitleggen, ga ik ermee naar de developers. Ik hoor graag van je.

Reageer